בין התיכון לאקדמיה: שבוע אקדמיה עירוני לתלמידי אשדוד

בשבוע האקדמיה העירוני שחל השבוע נחשפו תלמידי י"ב לעולם האקדמיה ולמדו על השירותים שמרכז ״כיוונים״ מעניק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תכנית "אקדמיה בתיכונים ועתודה" הפועלת במסגרת מרכז כיוונים ומטעם מינהל החינוך של עיריית אשדוד, מפעילה עשרות תכניות להעשרה וחשיפה של תלמידי התיכון באשדוד לעולם האקדמיה. התוכניות רבות ומגוונות, החל מהרצאות אורח של המרצים הטובים ביותר בתיכונים, ימי עיון באוניברסיטאות המובילות, ועד השתתפות בקורסים אקדמיים וצבירת נקודות זכות בעודם בתיכון.

כאירוע שיא של התוכניות האקדמיות בתיכון, בין התאריכים 17-21/2, מרכז כיוונים מקיים שבוע אקדמיה עירוני בכל המקיפים בעיר. במהלך שבוע זה יקיימו המקיפים השונים הרצאות, סדנאות ופעילויות מעולם האקדמיה. הפעילות בשיתוף מרצים ממכללת סמי שמעון, מכללת אפקה, האוניברסיטה העברית, אלתא ועוד וכן מגוון פעילויות הנוגעות בעולם האקדמיה.

IMG 20190218 WA0009

אחת הפעילויות החדשות המתקיימות בשבוע האקדמיה, אשר התחילה בשנה שעברה כפיילוט והשנה היא כבר מקיפה 6 בתי ספר, היא זו שבמהלכה מגיעים התלמידים למרכז כיוונים ומקבלים טעימות של חשיבה עתידית על הצבא, קריירה, תעסוקה והשכלה גבוהה. כמו כן, זו הזדמנות מופלאה להיחשף למרכז הצעירים של עיריית אשדוד אשר נמצא במרכז העיר ומציע לדור הצעיר כלים והכוון להמשך דרכם כחיילים משוחררים.

אריה מימון, ראש מינהל החינוך, משבח את הפעילות הנעשית במרכז ״כיוונים״ ומציין כי מדובר במוסד מרכזי בחיי הדור הצעיר שלפני ואחרי הצבא, המעניק שירותים מגוונים לאוכלוסיות שאך בונים את עתידם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן