הקהל אמר את דברו

הפועל אדומים אשדוד שוב איכזבה בביתה והפסידה בתוצאה 0-1 למכבי הרצליה במסגרת המחזור ה-20 של ליגה א' דרום. מהומה בסיום המשחק, כאשר הקהל קרא למאמן גילי לנדאו להתפטר. ביום שישי הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד הכח מכבי עמידר רמת גן

צילום: אלעד אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת הפועל אדומים אשדוד אירחה במוצאי שבת האחרון את קבוצת מכבי הרצליה, לעיני 600 אוהדים, כמעט כולם אדומים, שהיו כעוסים ועצבניים. העצבים והאוירה הלחוצה חלחלו לשחקני האדומים, שהתקשו להגיע למצבים ממשיים ליד השער של היריבה. הדמות הכי פחות אהודה במגרש, גילי לנדאו, בן ה-61, פתח עם אותו הרכב שהביס את שמשון כפר קאסם בשבוע שעבר, למעט שינוי אחד, בדמותו של רחמים צ'קול, שחזר מהשעייה לעמדת המגן השמאלי.

הרצליה ומאמנה החביב עידן בראון, פתחו טוב את המשחק וכבר בדקה ה-13 עלו ליתרון מכדור חופשי נפלא של דור הלוי, בן ה-32, שבעט נהדר מ-20 מטרים והכניע את שוער האדומים, דין גל. האדומים ניסו לחזור למשחק, אך היריבה נראיתה מאורגנת יותר ושמחה יותר. עכברי כדורגל ישראלי שהיו במשחק, לבטח זיהו את קשר מכבי הרצליה, יוסי שיבחון, בן ה-41, שבעברו כיכב בליגת העל במדי מכבי ת"א והפועל פ"ת. מול האדומים, הספיקה מחצית ראשונה סבירה של שיבחון, שיצר לחבריו מספר מצבים, שסחטו הצלות נאות מדין גל, אשר היה בספק למשחק עקב פציעה. ניכר היה לראות שאותה פציעה מגבילה את תנועתו. גל בן ה-24 כבר עבר פציעות קשות בקריירה והוא צפוי להתאושש. את אהבת הקהל הוא לבטח קנה לעצמו, כששיחק ממש 'על רגל אחת'. הקבוצות ירדו להפסקה בתוצאה 0-1 לאורחת מהרצליה, לקול קריאות גנאי של אוהדי האדומים לעבר מאמנם, שהשפיל את מבטו.

בפתיחת המחצית השנייה אשדוד הגיעה להזדמנות טובה כאשר לידור כהן שנכנס כמחליף, בעט חזק מ-20 מטרים, אך שוער הרצליה, בר מנקר, היה נחוש לשמור על רשת נקייה והדף מצוין. הפועל המשיכה לנסות ובדקה ה-65, עידן שריקי היה פנוי ברחבה וניסה את כוחו, אך מנקר שוב היה במקום והדף לקרן. את הקרן הגביה אבירם ברוכיאן נהדר, היישר לראשו של הבלם אור הרשקוביץ', שנגח מקרוב החוצה, את ההזדמנות הכי טובה של קבוצתו, לשער במשחק.

מלבד ההגבהה של ברוכיאן, הקשר היצירתי של האדומים אשדוד, היה רחוק מהכדור ובדקות ארוכות לא מספיק מעורב במשחק. ברוכיאן לא לבד, אלא שכל התקפת אשדוד הייתה אנמית ושיחקה משל היו לה משקולות על הרגליים. הרצליה ידעה לנצל זאת היטב, גם דאגה לבזבז זמן בדקות האחרונות ויצאה מהסינטטי עם כל הקופה, כשהיא מנחילה לאדומים את הפסדה השלישי העונה בבית.

בסיום התגודדו עשרות אוהדי האדומים אשדוד, סביב פתח דלת חדר ההלבשה באיצטדיון הסינטטי וקראו למאמן להתפטר מתפקידו. גם אם יש צדק בדרישות האוהדים, הרי ישנה דרך למחות. שוב, גם אם המחאה היא לגיטימית, המעמד לא כיבד את המועדון ואם אוהדי הקבוצה רוצים בטובתה, עליהם למתן את ההתנגדות, לעודד את הקבוצה באש ובמים, ולתת להנהלה לקבל החלטות. גם ההנהלה לא חפה מביקורת, מפני התחושה הבולטת שגילי לנדאו נותר לבד במערכה. אין אף קול שפוי שמרגיע את הלהבות ומוריד את מפלס הלחץ.

ביום שישי הקרוב תצא הקבוצה הכי לחוצה בליגה א' דרום, למפגש צמרת באיצטדיון 'וינטר', נגד הכח עמידר רמת גן, מהמקום השני בליגה. מאמן היריבה במחזור הקרוב, עומר פרץ, נצפה ביציעי הסינטטי, כאשר בא לצפות באדומים מקרוב לקראת המשחק. קבוצת האדומים, כידוע, היא קבוצת חוץ טובה יותר מאשר קבוצת בית. בחוץ היא כובשת יותר (18 לעומת 15) ומנצחת יותר (6 לעומת 4) ובשל כך צפוי משחק מרתק ומעניין.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן