התאוששו באולם אריאל שרון

מכבי 'בן' בנות אשדוד חזרה לנצח בפתיחת משחקי ה'פלייאוף' העליון של ליגת 'אתנה' לנשים בכדורסל, בחוץ את אליצור חולון בתוצאה 86-68. דניאל אדאמס בלטה עם 33 נקודות. במחזור הבא: משחק חוץ מול בנות הרצליה

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי בנות אשדוד התאוששה מההפסד הביתי בשבוע שעבר, מול אותה אליצור חולון והשיגה נקמה מתוקה בדמות ניצחון חוץ משכנע באולם החדש בחולון במסגרת המחזור ה-19 של ליגת 'אתנה'. החניכות של גלעד כץ עולות למקום השלישי בטבלה על חשבונה של חולון ומשפרות עמדות לקראת ההמשך.

האלופה ומחזיקת הגביע פתחה בריצת 18-8 עם נקודות של ויקטוריה ויואנס ואדאמס לצד אסיסטים נהדרים של צ'לסי הופקינס (ששוב פלירטטה עם 'טריפל דאבל', כשהיא מוסרת 12 אס' ומורידה 9 כדורים חוזרים). חולון הייתה חסרת אונים ובסיום הרבע אשדוד הוליכה 23-12. גם ברבע השני אשדוד נראיתה טוב יותר מהמארחת וכבר עלתה ל-15 נקודות יתרון. שי וקלי ונופר שלום מחולון צמצמו את התוצאה ובמחצית 39-30 לאשדוד.

במחצית השנייה אדאמס הייתה בלתי ניתנת לעצירה ואחרי 30 דקות הגיעה כבר ל-29 נקודות. להגנת אליצור חולון לא הייתה תשובה והיתרון צמח ללמעלה מ-20 נקודות הפרש. אחרי 30 דקות לוח התוצאות באולם 'אריאל שרון' בחולון הראה 67-46 לקבוצת החוץ. ברבע האחרון אליסה בארון צברה נקודות ושמרה על היתרון של קבוצתה. בסיום 86-68 לאשדוד שמעפילה למקום השלישי. בשבוע הבא תצא מכבי אשדוד למשחק חוץ לא פשוט מול בנות הרצליה.

עוד קלעו לאשדוד: ויואנס- 18, בארון- 12, שי דורון- 9, ירדן גוט- 7, הופקינס- 7 ואנט סנואו- 1.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן