נתן את ה(פמבר)טון

מכבי אשדוד/באר טוביה הביסה באולם ה'קריה' את עירוני נהריה בתוצאה 74-93 במסגרת המחזור ה-18 של ליגת 'ווינר' בכדורסל. ג'ייק פמברטון הצטיין עם שיא קריירה בארץ של 24 נקודות. פול סטול גם קלע 24, אליהן הוסיף 10 אסיסטים ו-5 חטיפות. אשדוד ברחה מהתחתית והתקרבה ל'פלי

צילום: לירון מולדובן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של בראד גרינברג אירחו ביום ראשון בערב השבוע, את עירוני נהריה ומאמנה המתוסכל אריק אלפסי לעיני 600 צופים נלהבים. לקהל היה הרבה ממה להתלהב, כאשר כבר מהפתיחה אשדוד טסה ליתרון מבטיח, הרבה בזכות ג'ייק פמברטון, המתאזרח בן ה-22, שנהנה מערב חלומי שכלל שיא קריירה נהדר בליגה ו-6 מ-8 בקליעה לשלוש.

אשדוד פתחה בחמישייה עם סטול, שושי, מעיין, טולפסן ופמברטון ושיחקה מצויין בדקות הפתיחה. שושי קלע שני סלים רצופים ופמברטון צלף שתי שלשות ואשדוד ביצעה בריחה משמעותית כבר ברבע הראשון. אחרי עשר דקות אשדוד הוליכה 10-24. הרבע השני היווה המשך ישיר לקודמו. ג'וש קארטר עלה מהספסל, קלע 7 נקודות רצופות ועזר לקבוצתו לעלות ליתרון בן 20 נקודות יתרון. דגן יבזורי והסנטר נסטרנקו מנהריה, ניסו להחזיר אותה למשחק עם נקודות קלות, אך שלשות של סטול וטולפסן השאירו את היתרון הגדול בצד הביתי. במחצית: 48-33 ל'דולפינים'.

את המחצית השנייה פתחה אשדוד ללא נקודות במשך שתי דקות. נהריה צימקה ל-11 הפרש וגרינברג הזעיק פסק זמן. אשדוד חזרה מה'פסק' בצורה נפלאה וסטול 'תפר' שלוש שלשות שהחזירו את היתרון ל-20 הפרש. עידו פליישר המשתפר הוסיף אסיסט לשלשה של פמברטון ובסיום הרבע השלישי אשדוד צעדה ביתרון 69-47.

הרבע האחרון היה לפרוטוקול מאחר ואשדוד כבר הבטיחה את הניצחון. סטול, טולפסן ופמברטון המשיכו לצלוף ולעומתם, גריפין ויבזורי צברו נקודות ומנעו מהתוצאה להיות גבוהה יותר. בסיום: 93-74 למכבי אשדוד שמשיגה ניצחון שני ברציפות, בורחת מהתחתית ומשפרת את מעמדה בניסיון לתפוס מקום ב'פלייאוף'. בשבוע הבא, ביום חמישי בערב, תגיע לאולם ה'קריה' בעיר, גליל גלבוע ומאמנה אריאל בית הלחמי, לקרב ישיר על המקום השמיני, כאשר לשתי הקבוצות כעת יש 25 נקודות.

עוד קלעו לאשדוד: בראיין ולפסן- 14, ג'וש קארטר- 12, ליס שושי- 11, עידו פליישר- 6 ותום מעיין- 2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן