מועצת הנוער והתלמידים העירונית במפגש ראשון עם ראש העיר אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי

מפגש משמעותי בין ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי  לבין מועצת התלמידים והנוער העירונית. נציגי הנוער הציגו בפני ראש העיר את הנושאים שעל סדר היום הציבורי של הנוער בעיר וכן שתפו באתגרים העומדים בפניהם כנציגי הנוער בעיר
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בפגישה שתפו נציגי הנוער בתוצאותיו של סקר "נוער מנהיג שותף" בו בדקו עד כמה משפיע העומס הלימודי שחווים בני הנוער על בחירתם לקחת חלק בפעילות מנהיגותית/ התנדבותית בשעות אחר הצהריים. מתוצאות הסקר עולה כי כ- 80% מבני הנוער מרגישים באופן ישיר את השפעת העומס הלימודי על רמת הפניות שלהם, והיו רוצים שינוי.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי התייחס לתוצאות הסקר וציין שיפעל בשיתוף מנהל החינוך ומנהלי בתי הספר העירוניים במטרה למצוא פיתרון כפי שעלתה בסקר ובכך לאפשר לבני הנוער להיות פעילים יותר בפעילות הבלתי פורמאלית אחה"צ.  לאפשר להם בימי שלישי ורביעי  ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי באה לידי ביטוי, הלכה למעשה, בפגישה כאשר נתקבלו החלטות משמעותיות על שותפות מועצת הנוער באירועי התרבות לאורך השנה, על יוזמות עתידיות ועל הקמת מבני תנועות נוער ומרכזי נוער שכונתיים (מנ"שים) נוספים בעיר.
שותפים משמעותיים נוספים אשר לקחו חלק בפגישה ורתמו את משאביהם ונכונותם להצלחת התהליך היו מר אורן טואיל מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ופנאי, הגב' איריס נפתלי מנהלת מחלקת האירועים בעירית אשדוד ומר יוסי עטר מפיק אירועים בעירית אשדוד.

נוער2

 

בעקבות הפגישה, החליטו לצאת מועצת התלמידים והנוער העירונית, בברכת ראש העיר ובשיתוף עם תחום הנוער ועיריית אשדוד, ביוזמה מרגשת ומיוחדת הקרויה "יום חילופי שלטון", שתחל בתאריך ה13.3, במהלכה נציגי מועצת הנוער יחליפו את ראש העיר ובעלי התפקידים המשמעותיים בעיר בתפקידם ליום אחד.

ברוח הדברים אמר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי: ""הנוער הוא העתיד זו לא סיסמה זו תפיסת עולם עם חזון ותכניות במטרה ליצור מנהיגות עתידית מהנוער הנפלא שלנו. פעילותכם במועצת הנוער העירונית מאפשרת לנו להפוך את המשימה מתאוריה למעשה, ביחד עם יניב קקון, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק הנוער, נפעל ליישם את ההחלטות שהתקבלו בישיבה, במטרה להמשיך ולהעיד את הנוער קדימה."

ראש התחום ומובילת הדרך הגבר' מזל שאלתיאל: " "חשיבות מפגשי מועצת הנוער עם ראש העיר "כזריקת מוטיבציה" והן ככלי להעצמת בני ובנות הנוער כמנהיגים בהווה ובעתיד היא משמעותית ורחבה ומחזקת את תפקידם הלא רשמי "כיועצי ראש העיר לענייני נוער".

לפניות, יצירת קשר ושיתופי פעולה:
בפייסבוק: מועצת התלמידים והנוער אשדוד
מייל: [email protected]

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן