מויאל מציג: "קורס ראשון למנהלי עבודה דרוזים ופתחנו קורסים דומים ברחבי הארץ"

לראשונה נפתח קורס הכשרה למנהלי עבודה במגזר הדרוזי ובה גם שתי נשים דרוזיות! המסלול כולל הכשרה כשילדאי והתפתחות מהירה למנהלי עבודה בבניין. מיזם 'בונים ישראלים' שהוקם ביוזמתי בשנת 2009 הוביל לפתיחת 24 קורסי מנהלי עבודה במסלולים שונים בשנים האחרונות. במכללות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קורס ראשון למנהלי עבודה דרוזים

לראשונה נפתח קורס הכשרה למנהלי עבודה במגזר הדרוזי ובה גם שתי נשים דרוזיות! המסלול כולל הכשרה כשילדאי והתפתחות מהירה למנהלי עבודה בבניין. מיזם 'בונים ישראלים' שהוקם ביוזמתי בשנת 2009 הוביל לפתיחת 24 קורסי מנהלי עבודה במסלולים שונים בשנים האחרונות. במכללות עתיד, עמל, סינגלובסקי,,מכללת כרמיאל, הבונים , עפולה, תל אביב,. אשקלון, אשדוד, באר שבע, ראשון לציון, חולון ועד . רשומים לוועדות קבלה עשרות תלמידים והולכים להיפתח עוד קורסים רבים בתקופה הקרובה.

שמחתי באחרונה לחנוך את הקורס הראשון להכשרת מנהלי עבודה במגזר הדרוזי. ההכשרה המסובסדת בשווי כ- ש"ח15,000, תוביל באופן מקצועי להתמקצעות ולאחר מכן לשכר התחלי של 8,000 שקלים לחודש . בסיום המסלול מנהל עבודה כבר מרוויח כ- 20,000 ש"ח. בזאת בנוסף למענקי קיום והתמדה במסלול השילדאי.

הקורס הראשון שנפתח במגזר הדרוזי והיה לי הכבוד לחנוך אותו מכשיר 30 מנהלי עבודה חדשים והוא יצא לפועל הרבה בזכות שיתוף פעולה עם השותפים העיקריים למיזם במסגרת פרויקט "בונים ישראלים" בהובלת דבוש שמעון מטעם הקרן לעידוד ופיתוח ענף הבניה בישראל . והם: התאחדות בוני הארץ בהובלתו של הנשיא דאז מר ניסים בובליל והנשיא הנוכחי מר רוני בריק, והסתדרות עובדי הבניין והעץ, בהובלתי.

דרוזים מויאל 1

 

כמו כן הצלחתי לגייס למיזם הזה את משרד הכלכלה-האגף להכשרה מקצועית, משרד האוצר ובעבר גם משרד הביטחון באמצעות הקרן להכוונת חיילים משוחררים. ובל נשכח את חלקן של חברות הבניה הרבות הקולטות את הבוגרים לשורותיהן.

הקבוצה הראשונה של הקורס היא הראשונה מבין עשרות מנהלי עבודה שעתידים בקרוב להפוך למנהלי עבודה מוסמכים, ובקרוב יפתח מחזור נוסף.

אני מאמין שהצלחה זו תגרור צעירים רבים ומוכשרים ולקשור עתידם בענף הבניין. זאת במסגרת החזון הגדול שלי להכניס לענף את הצעירים ולהחזיר לבנייה ידיים ישראליות עובדות ולהחזיר עטרה ליושנה, במובן זה שיותר ויותר צעירים ימצאו את עתידם בענף מתפתח, שיש בו תנאי שכר טובים ועתיד כלכלי טוב.

במגזר הדרוזי אנחנו עושים את הפעילות הזאת ולשמחתי יש היענות טובה ויש לנו בקורס שתי נשים דרוזיות שמשתלבות בקורסי ההכשרה. הנשים עומדות היטב בכל המטלות ללא הנחה!. ביחד עם מר פייסל חטיב אנחנו מקדמים את ההכשרות האלה במגזר הדרוזי ויש היענות ממש טובה ואני שמח על כך. אני קורא לצעירים להצטרף לענף המוביל את המשק.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן