עונג חג'ג'

מכבי עירוני אשדוד הביסה את מ.ס הפועל לוד 0-4 ביום שישי האחרון במסגרת המחזור ה-21 של ליגה ב', דרום ב'. עידן חג'ג' הבריק עם שלושער מרשים וחגג בסיום עם הקהל הנאמן והמסור של הקבוצה, שהעפילה למקום השני בטבלה. במחזור הבא: 'עירוניה' תארח את מכבי עירוני נתיבות בי

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בסוף השבוע שעבר יצאה קבוצת מכבי עירוני אשדוד, כשהיא מלווה בכמאתיים אוהדים נאמנים, צבועים בצהוב כחול, למשחק חוץ באיצטדיון הקטנטן בלוד, נגד מ.ס הפועל לוד, מתחתית ליגה ב', דרום ב'. כל הלחץ היה על עירוני, מאחר ויריבתה לכרטיס הישיר לליגה א', עירוני קרית מלאכי, ניצחה בבאר שבע, את מ.ס המקומית בתוצאה 1-0 יום קודם לכן.

המחצית הראשונה הייתה שקולה, עם יתרון קל לאורחים, שהגיעו למספר מצבים אך נעצרו על ידי שחר שמש, שוער לוד. בדקה ה-43 המארחת גם הגיעה למצב מסוכן, כאשר יציאה לא טובה של השוער גל אנגלשטיין, השאירה את השער פנוי, אך חלוצי לוד לא השכילו לבעוט לשער. דקה חלפה והתקפה טובה של עירוני, שהתחילה אצל יגל בלאיש (מהמצטיינים במשחק), שהעביר את הכדור ימינה למגן, נדב עמר. עמר התקדם לאמצע והצליח להעביר מסירה טובה לשחקן הכי לוהט בליגה א', עידן חג'ג', שהתקדם ומעשרים מטרים שלח בעיטה שמאלית חזקה שנעצרה רק ברשת. 1-0 לאשדוד והקהל המדהים שלה 'עף' באויר ושר שירי הלל לכוכב הכובש.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה ומ.ס לוד נותרה בעשרה שחקנים. המגן אביעד דנן, דרך בצורה מכוערת על נדב עמר הורחק בצדק, והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים. בשלב הזה, המשחק למעשה הוכרע ועירוני עשתה במגרש ככל העולה על רוחה. בדקה ה-55 תומר בן חיים מסר כדור ארוך שהגיע לחלוץ הרכש מכסייפה, הישאם אזברגה, שנכנס לרחבה ובעט נהדר כדי לקבוע 2-0 לעירוני. שערו ה-18 של מלך שערי ליגה ב', דרום ב', שכובש לאחר בצורת של שני משחקים.

שתי דקות חולפות ועוד התקפה יפה של אשדוד התחילה באגף הימני, כאשר ליאור היילה מסר בנגיעה לעידן חג'ג', ששוב הניף את רגל שמאל שלו, המוכרת בכל רחבי הליגות הנמוכות ומ-19 מטרים קבע 3-0 והשלים צמד מרשים. עירוני המשיכה להכות בברזל החם ויצאה להתקפות נוספות שגרמו הנאה לקהל הססגוני שלה. בדקה ה-64, עידן חג'ג' השלים 'שלושער', תומר בן חיים הנפלא פרץ באגף הימני ומסר לחג'ג', שחדר לרחבה והקפיץ נהדר מעל השוער שמש המסכן. 4-0 לאשדוד ולעידן חג'ג', שהוחלף בדקה ה-65 והלך לחגוג עם הקהל המשולהב שקיבל תמורה לנסיעה הלא כל כך ארוכה שעשה מאשדוד.

ניצחון שני ברציפות לעירוני, שבשבוע הבא תארח כאמור, את קבוצת עירוני נתיבות, ותעשה הכל כדי לנצח ולסגור את הפער מקרית מלאכי, מוליכת הטבלה, העומד על שלוש נקודות. הקבוצה שוב תחסר את מאמנה המורחק שי מאור, שצפוי לחזור לעמוד על הקווים בעוד כשני מחזורים.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן