הקטר נעצר

מכבי 'בן' בנות אשדוד הפסידה בביתה לאליצור חולון בתוצאה 80-73 במסגרת המחזור ה-18, שסגר את הסיבוב השני בליגת 'אתנה' בכדורסל נשים. להופקינס חסרה נקודה אחת בלבד ל'טריפל דאבל' נוסף. הקבוצה ירדה למקום הרביעי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לאחר שבעה נצחונות רצופים, קטר הרכבת של המאמן גלעד כץ נעצר ביום שני האחרון באולם ה'קריה' בעיר. החניכות שלו הובילו ושלטו במשחק במשך שלושה רבעים, אך נפלו לרבע אחרון נוראי ואיפשרו לאורחות מחולון לנצח את המשחק ולחלוף על פני בנות אשדוד בטבלה.

אשדוד פתחה את המשחק מצויין וסיימה את הרבע הראשון ביתרון מבטיח של 25-17. אליצור חולון לא התרגשה, הצליחה לצמק את הפער ואל המחצית ירדו הקבוצות כאשר אשדוד מוליכה 43-40. הרבע השלישי היה צמוד וחולון האמינה ביכולתה לנצח באולם ה'קריה', את האלופה ומחזיקת הגביע. בתום שלושה רבעים התוצאה הייתה 61-58 למכבי אשדוד.

3 וחצי דקות לסיום אשדוד עוד הוליכה ביתרון נקודה, אך נכנעה לריצת 12-2 של חולון, בניצוחה של האמריקאית ג'ורדן הופר, שסיימה עם 22 נקודות אישיות. בשניות האחרונות אשדוד ניסתה לחזור למשחק באמצעות עבירות שעצרו את השעון, אך חולון עמדה בלחץ ודייקה מהעונשין, בדרך לניצחון חוץ יוקרתי ומרשים 80-73.

לאחר שני סיבובים, קבוצת מכבי בנות אשדוד מדורגת במקום הרביעי בטבלת הליגה שהוא בגדר סביר לפי שעה. הקבוצה ידעה ירידות ועליות העונה ותצפה לחזור ליכולת הטובה במשחקי הסיבוב השלישי, בכדי להתקדם בצמרת הטבלה ולהשיג יתרון ביתיות ב'פלייאוף'.

קלעו לאשדוד: ניאל אדאמס- 23, ויקטוריה ויואנס- 17, צ'לסי הופקינס- 9 (12 כדורים חוזרים ו-11 אסיסטים), אליסיה בארון- 8 וירדן גוט- 4.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן