קארטר עלה על נס

ניצחון ביתי גדול של מכבי אשדוד על עירוני נס ציונה 75-80, אחרי שנחלצה מפיגור 13 נקודות הפרש. משחק נהדר למארק טולפסן שהפציץ 30, וגם לג'וש קארטר שחזר מפציעה וקלע 16 נקודות. ביום ראשון: עירוני נהריה מגיעה לאולם ה'קריה'.

צילום: מנהלת הליגה, לירון מולדבן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה אירחה ביום שלישי השבוע את עירוני נס ציונה למשחק השלמה קריטי מהמחזור ה-16, במסגרת ליגת 'ווינר', לעיני 720 צופים. המאמן בראד גרינברג פתח בחמישייה עם סטול, שושי, טולפסן, מעיין ופמברטון. הסנטר הקוסוברי ליס שושי, שהבריק בשבוע שעבר, התחיל טוב את המשחק עם עוד 'דאנק' אופייני. טולפסן קלע שני סלים רצופים ואשדוד הוליכה 7-2. גם פמברטון הוסיף יכולת טובה והמארחת 'טסה' ליתרון 15-5. המאמן האורח והצעקן, נדב זילברשטיין הזעיק פסק זמן וגער בשחקניו, שהפנימו את המסר והגיבו בריצת 0-8. אחרי עשר דקות ראשונות, לוח התוצאות באולם ה'קריה' הראה 20-19 לאשדוד.

ברבע השני אלישי כדיר, 'פורוורד' נס ציונה, השתלט על המשחק והעלה את קבוצתו ליתרון 28-23. שלשות של דקוואן קוק ובראון-רמירז, שחקני נס ציונה הגדילו את הפער לדו ספרתי. לקראת המחצית פול סטול נכנס התעורר ונכנס למשחק עם שלשה משלו וכדיר חתם את הרבע השני עם מהלך של סל ועבירה שהוריד את קבוצתו להפסקה ביתרון 41-34.

במחצית השנייה ג'וש קארטר נכנס לעניינים והתחיל לצבור נקודות שהחזירו את אשדוד למשחק. ה'סמול פורוורד' בן ה-31 של אשדוד היה בכל מקום במגרש והוא סיים עם 16 נ'ק, 6 כדורים חוזרים ו-5 אסיסטים ב-24 דקות. נס ציונה לא ויתרה וכריס דאו קלע שלשה מדהימה בסוף שעון, עם הקרש. טולפסן הגיב בשלשה משלו על הבאזר של סוף הרבע השלישי והתוצאה הייתה 62-58 לנס ציונה.

ברבע האחרון המארחת הציגה משחק הגנה חזק והצליחה לעצור את ההתקפות של נס ציונה. סל מצויין של קארטר ועוד 'ליי-אפ' של טולפסן סגרו עניין דקה וחצי לסיום. בשניות האחרונות שושי שוב הטביע ונתן את האות לחגיגות של מאות אוהדי מכבי אשדוד שמעפילה למקום התשיעי, מרחק משחק אחד מהמקום השמיני המוביל ל'פלייאוף' הנכסף. בסיום 80-75 למכבי אשדוד שתארח ביום ראשון הקרוב את עירוני נהריה (20:15 אולם ה'קריה').

עוד קלעו לאשדוד: טולפסן- 30 (10 כדורים חוזרים) שושי- 14, טולפסן- 12, סטול- 12, טום מעיין- 4, ג'ייק פמברטון- 2 ועידו פליישר-2.

בראד גרינברג מסר בסיום: "ניצחון מאוד משמעותי בשבילנו. היה לנו ערב קבוצתי מצויין, כאשר מסרנו 24 אסיסטים ואיבדנו 10 כדורים בלבד. עשינו הגנה טובה ברבע האחרון וזה מה שהשיג לנו את הניצחון. כל השחקנים צריכים להיות גאים באיך שהם שיחקו היום."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן