טל ועוד 11

הפועל אשדוד התאוששה מההדחה בגביע וניצחה את מ.כ באר שבע 28-33 במסגרת המחזור ה-16 של ליגת 'ווינר' בכדוריד. טל הרשקוביץ' הציג את משחקו הטוב ביותר העונה והבקיע 11 שערים. בשישי הקרוב: מכבי רחובות מתארחת באולם במקיף ט' בעיר (14:45)

צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון בשעת צהריים מוקדמת יצאו החניכים של אולג בוטנקו למשחק חוץ נגד מ.כ באר שבע. אשדוד הגיעה למשחק מאוכזבת, שלושה ימים לאחר שהפסידה למ.כ חולון באולם ה'דרייב אין', במסגרת חצי גמר גביע המדינה. כבר בפתיחה המארחת הוכיחה שההדחה מהגביע מאחוריה ועלתה ליתרון 6-2. מי שזרח בשורות הפועל אשדוד הוא טל הרשקוביץ' שכבש שבעה שערים עד למחצית שהסתיימה ביתרון ביתי מבטיח 18-11.

במחצית השנייה השוער השני של הפועל, תומר שם טוב בן ה-23, עצר כמה זריקות של התקפת באר שבע ושמר על הפער של קבוצתו. היתרון נשמר עד לסיום והמאמן בוטנקו שילב כהרגלו בקודש, את צעירי הקבוצה, שאט אט הופכים לבורג חשוב במערכת של הפועל. בסיום 33-28 להפועל, ששומרת על מרחק סביר של ארבע נקודות מהמוליכה, מכבי ראשון לציון. השחקן המצטיין במשחק הוא כאמור, טל הרשקוביץ' בן ה-26, שסיפק משחק מושלם, עם 11 שערים מתוך 11 זריקות.

עוד הבקיעו להפועל: שי הרשקוביץ'- 4, גאבור לנגהאנס ועופר קושמרו- 3 (כל אחד), דור קלדרון, אסף בן-גוזי, ביטרמן, יותם טל, נתנאל מלול ואקסברד- 2 (כ"א) ויוסי ביטרמן- 1.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן