לישי לשבת

האדומים אשדוד הביסה בחוץ בתוצאה 1-4 את שמשון כפר קאסם במסגרת המחזור ה-19 של ליגה א' דרום. לישי ביטון הצטיין עם צמד, יוני רביבו ועידן שריקי הוסיפו. במחזור הבא: מכבי הרצליה מתארחת בסינטטי ביום שבת בשעה 20:00

צילום: אבישי אפטקר
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת האדומים מתחילה לחזור לעצמה ונראה כי התקופה הפחות טובה מאחוריה. החניכים של גילי לנדאו הציגו משחק התקפי ביום שישי האחרון באיצטדיון כפר קאסם תחתון, כבשו רביעיה והתבססו במקום הרביעי, המוביל למשחקי 'פלייאוף' העליה לליגה הלאומית בתום העונה. נראה כי לפי שעה הרוחות נרגעו סביב המאמן גילי לנדאו, שלראשונה מזה זמן רב, לא נקראו קריאות נגדו מהיציעים האדומים.

כמאתיים אוהדים נאמנים ליוו את האדומים ששלטו כבר מין הפתיחה ובדקה ה-19 עלו ליתרון. אבירם ברוכיאן הגביה מצוין מאגף ימין ועידן שריקי התרומם גבוה, נגח והכניע את ראני עודה, שוערה של שמשון כפר קאסם. 1-0 לאשדוד ושריקי חוזר להבקיע אחרי ארבעה משחקים, את שערו ה-12 העונה.

חמש דקות חולפות ווורקאט גאדיף נכנס לרחבה וספק הוכשל על ידי שחקן הגנה מקומי. שופט המשחק ויטלי בונדרב, היה קרוב לאירוע ונחרץ בדעתו, ועל כן הצביע על הנקודה הלבנה. לישי ביטון ניגש לבעוט את הפנדל ברגל שמאל ופגש את הרשת. 2-0 להפועל שנראיתה בטוחה בעצמה ככל שהמשחק התקדם. הרבה בזכות מי שסחט את הפנדל, גאדיף, שנכנס כמחליף בשבוע שעבר והיה נהדר. בתמורה, קיבל מלנדאו את האשראי בהרכב הפותח ולא רק שלא איכזב, אלא כיכב והיה מהבולטים בשורות האדומים.

בדקה ה-44 הגיע הרגע הביזארי של המשחק. אחרי התקפה של האורחת, ניסה הבלם אור הרשקוביץ' לגנוב את הכדור משוער שמשון, ראני עודה, שלא אהב את הניסיון וחבט בהרשקוביץ' באמצעות מרפקו. האירוע התרחש בתוך רחבת שמשון כפר קאסם והשופט בונדרב, שוב לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה בפעם השנייה במשחק. השופט כנראה ריחם על עודה וקבוצתו ושלף לו רק את הכרטיס הצהוב. יוני רביבו בעט חזק וכבש את השלישי של האדומים והרביעי שלו העונה. אל ההפסקה ירדו האדומים כשהם צועדים ביתרון מבטיח.

אל המחצית השנייה עלתה הפועל אדומים אשדוד כשהיא שאננה במקצת. שריקי פספס הזדמנות גדולה בדקה ה-55 כאשר בעט החוצה כשהיה לבד מול השוער עודה. בדקה ה-57 הצליחה כפר קאסם לחזור למשחק מרגלי מוחמד בדיר, שהיה פנוי ברחבה והצליח להקפיץ מעל דין גל, שוער הפועל, אל תוך הרשת. שער מצמק יפה למארחת שלא חגגה ומיהרה לחדש את המשחק.

אחרי השער המצמק, כפר קאסם, בנסיונות נואשים שלחה יותר ויותר שחקנים לרחבה של הפועל והייתה חשופה למתפרצות. בדקה ה-69 וורקאט גאדיף ניצל את הדלילות בהגנת שמשון כפר קאסם ובישל מתוך הרחבה ללישי ביטון, שגילגל ברגל ימין, מקרוב, פנימה. צמד ללישי, מהמנהיגים השקטים של הקבוצה ואחד מאהובי הקהל האדום. בסיום: 4-1 לאדומים שנראים בדרך הבטוחה ל'פלייאוף'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן