תלמיד מקיף ג׳ העפיל לשלב הארצי של חידון התנ״ך

שוהם קוצר, תלמיד מקיף ג' באשדוד ולביא גרנביץ מישיבת אור עציון בשפיר, הם שני תלמידים ממחוז הדרום, שהעפילו לשלב הארצי של חידון התנ"ך לנוער שיתקיים ב-26.3.19

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

השלב המחוזי של חידון התנ"ך לנוער הגיע השבוע לסיומו ובמסגרתו העפילו 16 נציגים מחוזיים לשלב הארצי של החידון ובהם שוהם קוצר מאשדוד, שיערך ב- 26.3.2019 ביישוב שוהם. החידון, שעומד השנה בסימן 'שביל הסנהדרין' והחיבור בין התנ"ך לחכמי התנ"ך והתלמוד, הינו תהליך הנמשך לאורכה של כל שנת הלימודים, ומטרתו לעודד ההתעניינות, לימוד ועיון של בני הנוער היהודי בספר התנ"ך כבסיס התרבותי של עם ישראל.

שוהם קוצר הוא האח הקטן של ניב וארד קוצר, שגם הם זכו בחידון תנ״ך והמשפחה עצמה נחשבת למשפחת מכובדת ועטורת הישגים.

החידון כולל 4 שלבים: שלב בית ספרי, שלב מחוזי, שלב ארצי ושלב עולמי. מכל מחוז עולים, בסיומו של החידון המחוזי, שני נציגים לחידון הארצי: החתן/כלה המחוזי מהזרם הממלכתי והחתן/כלה המחוזי מהזרם הממלכתי דתי כאשר השנה צורפו לראשונה לרשימת זו גם ארבעת הזוכים במקומות השניים שקיבלו את הציונים הגבוהים ביותר, 2 בממלכתי ו-2 בממ"ד. מהחידון הארצי ייצגו את ישראל בחידון התנ"ך העולמי שני נציגים מצטיינים מכל זרם חינוך.

רם זהבי, מנהל מחוז הדרום: "למחוז הדרום היסטוריה מכובדת של זכיות בחידון התנ"ך הארצי והעולמי לדורותיו, הן במספר התלמידים שהעפילו לשלב הסופי והן במספר הכלות והחתנים העולמיים שיצאו מהמחוז. לראייה, אף התלמיד מאשדוד, שהם קוצר, שייצג אותנו השנה בחידון הארצי, הוא חלק משושלת אחים שהגיעו למקומות גבוהים בחידון התנ"ך העולמי בשנים קודמות”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן