הסינדרלה מאשדוד: "החלום לתפור לנטע ברזילי שמלה – התגשם"

קארין וסיליוק בת 29 מעצבת מתחילה עיצבה את אחת השמלות שלבשה הזמרת נטע ברזילי מתוך 5 שמלות שלבשה לקליפ המצליח שלה. קארין עובדת לפרנסתה כמאבטחת במלון ״ווסט״ באשדוד ובמקביל החלה בקריירה עיצוב. והחלום הגדול שלה: לעצב שמלה לליידי גאגא

צילום: דניאל קמינסקי
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

לפני כשבועיים יצא הקליפ המושקע של הזמרת נטע ברזילי "באסה סבבה" וכבר הפך להצלחה בינלאומית. בקליפ שעלותו מיליון שקלים לובשת נטע חמישה לוקים שונים. שמלה כסופה של המעצב האמריקני דניאל סילברשטיין, לוק שחור ורוקיסטי המשלב שרשראות כסופות ווורודות היוצרות מראה פרנזים על הבגד של המעצבת ים יגודייב, לוק נוסף הכולל משקפיים ורודים וסוודר עם איור ושרוולים נפוחים של מעצבת צעירה משנקר, רותם שאול , ושתי שמלות בוורוד אותן עיצבו מעצבות מאשדוד. האחת, כפי שנכתב בשבוע שעבר בעיתון "השבוע באשדוד" של המעצבת גליה להב, ושמלה מרשימה ביותר אותה עיצבה קארין וסיליוק מעצבת צעירה בתחילת דרכה מאשדוד.

וסיליוק בת 29 עובדת לפרנסתה כמאבטחת בבית מלון ווסט שמעצבת בביתה להנאתה. בכתבה שלה לעיתון "את" היא מספרת על החלום לעצב, על המפגש עם נטע, לה גם עיצבה גם הלבוש של נטע בשער את, הכולל מעיל לבן ופרוותי. בני משפחתה מספרים כי היא מעולם לא למדה עיצוב אופנה ואין לה ניסיון רב או תיק עבודות מפואר. למעשה היא אלמונית והשמלה הוורודה שעיצבה לנטע פשוט מהממת וכובשת את הרשת.

הקרובים מספרים על החיבור לנטע ואומרים שהיא פשוט שלחה הודעה באינסטגרם לסטייליסט של נטע, איתי בצלאלי. היא סיפרה לו שאין לה ניסיון אבל שהיא חולמת לעצב לנטע שמלה. לדבריהם הסטייליסט חזר אליה וביקש שתשלח לו סקיצה ונטע אהבה אותה וכך נוצר הקשר. את השמלה היא תפרה בביתה תוך יומיים.

לדבריהם וסיליוק הייתה בעננים כאשר ראתה את הקליפ ובו נטע לובשת את השמלה שלה וגם התרגשה מההתלהבות ברשת מהשמלה שתפרה לנטע.

67976968

וסיליוק מספרת לעיתון "את" שכל חייה בכלל חלמה להיות אנימטורית וגם החלה לימודי קולנוע ואנימציה במכללת IAC בתל אביב, אך אחרי שנה וקצת הבינה שזה לא בשבילה ושמה שהיא נהנית ממנו זה לעצב את התלבושות לדמויות שאותן היא מאיירת. בנקודה הזו היא החליטה להפסיק את הלימודים ולהפוך למעצבת אופנה. וסיליוק חסכה כסף בעבודות אבטחה בנמל התעופה בן גוריון וברכבת ישראל ונרשמה לקורסי תפירה ותדמיתנות בלימודי החוץ של מכללת שנקר. כך למדה לתפור ולעצב את הבגדים שתמיד חלמה. בינתיים היא עדיין מתפרנסת מאבטחה ועובדת כמאבטחת בבית מלון "ווסט" שבאשדוד אבל לא מוותרת על החלום האמיתי.

מבחינת וסיליוק,העבודה באבטחה היא רק כדי להתפרנס. אבל יש לה בבית חדר, בו מתגשמים חלומותיה והיא מעצבת בו. בעלה שמאמין בה לאורך כל הדרך ותומך קונה עבורה את הבדים. לדבריהם, וסיליוק תמשיך לעסוק בעיצוב אופנה ותפרוץ את דרכה. תפירת השמלה לנטע לא תהיה מקרה חד פעמי, שקרה לה בנס וכי וסיליוק עם מוטיבציה. " יש לה שילוב של כישרון עם נחישות ואומץ" הם אומרים.

״ניסיתי להתקבל לעבוד אצל ברטה ולא התקבלתי״

סקיצת השמלה לנטע ברזילי

וסיליוק עצמה סיפרה כי היא תמשיך ליצור ולפנות לאנשים "פשוט להמשיך לעשות וליצור – להמשיך לשלוח הודעות לאנשים, להמשיך לעשות ולהמשיך לטעות. לפני מה שקרה עם נטע ניסיתי לעבוד באופנה בכל מחיר, שלחתי הודעות למלא אנשים, ניסיתי להתקבל לעבוד אצל המעצבת ברטה ולא התקבלתי בגלל שאין לי מספיק ניסיון. הייתי מוכנה לעשות הכל, אפילו להיות מנקה, רק לעבוד באופנה".

כשמקישים את שמה מגיעים לאתר שלה. "למותג שלי קוראים בובה מאצ'ו, קראתי לו ככה כי לכלב שלי קוראים מאצ'ו והוא כלב יפה עם פרווה לבנה. הוא ההשראה הכי גדולה שלי". אחד המסרים שהיא רוצה להעביר בבגדים שלה ובמותג שלה הוא אימוץ כלבים והחשיבות של זה. "הוספתי את המילה בובה כי אני נורא אוהבת בובות, את המראה הבובתי ואת הלבוש הבובתי. הסקיצות שלי והבגדים העתידיים שלי ינועו על הקו הזה".

מה החלום שלך?

"החלום שלי, שהחל קורם עור וגידים, הוא להפוך למעצבת מצליחה ולתפור לליידי גאגא שמלה”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן