למרות דרישת החרדים מראש העיר אשדוד: הקיוסק בפארק לכיש נפתח גם השבת

למרות דרישות החרדים במועצת העיר אשדוד: סיעת ש"ס ואגודת ישראל מראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, למנוע פתיחת הקיוסק בפארק אשדוד ים, הקיוסק שוב פתח השבת  ושירת את אלפי האשדודים שבאו להנות. רואים שיש שינוי בעיר

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאז הרכיב ראש העיר אשדוד ד"ר יחיאל לסרי קואליציה רחבה, שמורכבת מחרדים וחילוניים דומה שהדברים באשדוד משתנים. אם פעם החרדים רק איימו בפירוק הקןואליציה על כל חילול שבת ולסרי נכנע, הרי שמאז הבחירות שורה של מהלכים שמרגיזים את החרדים לא גוררת איומים מצידם לפירוק הקואליציה או כל תגובה אחרת. הם פשוט שותקים. זה החל מעץ האשוח שהוצב ב'ביג', עבור דרך המיזם התחבורתי בשבת שהולך וקורם עוד וגידים, עבור דרך הפעילות המסיונרית באחד המתנסים העירוניים באשדוד וגם פתיחת הקיוסק בשבת בפארק אשדוד ים.

החרדים בהלם ובבבלול נוראי ואינם יודעים מה לעשות. מבחינתם לאיים בפירוק הקואלציה הוא איום שלא מפחיד אף אחד, בוודאי לא את ראש העיר שבנה בחוכמה קואליציה רחבה שמורכבת גם מחילוניים ועולים חדשים. מבחינת החרדים להיות באופוזיציה גם לא מצוי בתכנית העבודה שלהם. הם הרי זקוקים חמצן, כסף, גו'בים ומשרות. בלי זה הם אבודים. 

 הפעיל החברתי גיא סער שהיה מראשי מחאת השבת מסר: "כפי שרואים נבחרי הציבור וחברי המועצה החדשים מוכיחים כי הם אנשי עשייה ואנשי מילה שמבטיחים וגם יקיימו, אני צופה לחלק נכבד מחברי המועצה עתיד טוב ויחד איתם עתיד יפה לאשדוד.ובעיקרם חברתי אורית אלמוזלינו רייז שעשייתה ידועה לי מקרוב ועוד נראה ממנה רבות"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן