'סיטי אוף אשדוד'

ביום שישי האחרון שיחקו בכבוד שלוש נציגות העיר במסגרת המחזור ה-19 בליגה ג', מחוז מרכז. אשדוד 'סיטי' ניצחה בסינטטי את מ.ס ראשל"צ בתוצאה 3-1. הפועל בני אשדוד חילצה תיקו 0-0 ממוליכת הטבלה עירוני גדרה וקבוצות בית"ר אשדוד ובית"ר יבנה נפרדו באותה התוצאה

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחזור 19 בליגה ג' יצא לדרך ביום שישי שעבר והנציגות של עירנו השיגו תוצאות טובות ושיפרו את מעמדן בטבלה. הפועל בני אשדוד הממוקמת במקום השלישי בטבלה הצליחה לחלץ נקודה במגרש הכי קשה בליגה ג', מחוז מרכז. היריבה הייתה, לא אחרת מאשר הפועל עירוני גדרה, מובילת הטבלה, שעדיין לא הפסידה העונה וכבשה לא פחות מ-75 שערים עד כה. את החניכים של המאמן ניר אבגי זה לא כל כך עניין והם הצליחו לשמור על רשת נקייה ולצאת בתוצאת 0-0 מעוררת השראה. במחזור הבא, תארח בני אשדוד את מבשרת ציון ותרצה להמשיך את היכולת הטובה.

גם בית"ר אשדוד יצאה בתוצאת 0-0 מכובדת, בבית נגד סגנית המובילה, בית"ר יבנה. המשחק היה טוב ושתי הקבוצות הגיעו למצבים רבים ליד השערים. סמוך לשריקת הסיום הגיע הדר פולברש, חלוץ בית"ר אשדוד, למצב טוב ברחבה, אך לא הצליח להבקיע והמשחק הסתיים ללא שערים. בעקבות התיקו המכובד נשארה בית"ר אשדוד במקום השישי, כשהיא רחוקה חמש נקודות בלבד מהפועל בני אשדוד, הנמצאת במקום השלישי, המוביל ל'פלייאוף' בסיום העונה. במחזור הבא תצא בית"ר אשדוד לגדרה, למשחק מול בית"ר המקומית, הנמצאת בתחתית הליגה.

הנציגה השלישית שלנו היא אשדוד 'סיטי' שעשתה מה ששתי שכנותיה לא הצליחו וזה לנצח. אשדוד אירחה את מ.ס ראשון לציון וגברה עליה בתוצאה 3-1 לאחר תצוגה מצויינת של שחקניה. רועי יוסף פתח את מסכת השערים בדקה ה-13 והעניק יתרון מוקדם למארחת. בדקה ה-55 נשרק פנדל לקבוצה האורחת ורועי אסייג האורח קבע 1-1. שמעון בן לולו קבע 2-1 בדקה ה-66 וארבע דקות לסיום, שלמה אקלה כבש את שערו הרביעי העונה וקבע את תוצאת המשחק. במחזור הבא ה'סיטי' תצא למשחק חוץ לא פשוט נגד מ.ס רמלה ותרצה להמשיך את המומנטום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן