עלילות שושי בירושלים

במוצאי שבת האחרון הפסידה מכבי אשדוד/באר טוביה להפועל ירושלים החזקה בתוצאה 94-104 במסגרת המחזור ה-17 של ליגת 'ווינר' בכדורסל. ליס שושי הצטיין בשורות אשדוד עם שיא קריירה בליגה הישראלית, כאשר הפציץ 30 נק'. בשלישי הקרוב: נס ציונה מגיע ל'קריה׳. גרינברג: "היינו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של בראד גרינברג יצאו למשחק חוץ, מהקשים בליגה, בהיכל 'פיס ארנה' בירושלים, לעיני 4300 צופים, נגד הפועל ירושלים וסיפקו משחק התקפה מצויין ששמר אותם בתמונת המשחק עד לסיום. לעומת זאת, ההגנה של אשדוד לא כל כך תפקדה וספגה 104 נקודות מהקבוצה של המאמן ושחקן העבר האגדי, עודד קטש, ששיחקה ללא תמיר בלאט הפצוע.

אשדוד פתחה בחמישייה עם סטול, ווייס, פמברטון, שושי וטולפסן, ובדקות הראשונות נראיתה מצויין ועלתה ליתרון של 16-9, בזכות שתי שלשות רצופות של טולפסן. אבל ירושלים התאוששה מהר, 'טסה' לריצת 12-2 בהנהגתו של ג'ייקובן בראון שהיה השחקן המצטיין במשחק (25 נקודות סך הכל). אשדוד ניסתה להתאושש עם כניסתו של עידו פליישר שעזר לאורחת לחזור למשחק, אבל היריבה הגיבה בתי שלשות של ג'יימס פלדין וסגרה את הרבע הראשון ביתרון 27-22.

ברבע השני ירושלים כבר עלתה ליתרון דו ספרתי עם התקפות יפות שהותירו את הגנת אשדוד ללא תשובות. למזלה, היה לה את ליס שושי, הסנטר בן ה-25, יליד קוסובו, שסיפק 'דאנק' מהדהד ועוד סל נוסף בכדי לקזז את ההפרש. ירושלים לא התרשמה וברחה שוב עם סלים של בראון ובאטלר. ספנסר ווייס ותום מעיין לא ויתרו ושוב החזירו את אשדוד למשחק, אך היריבה שוב לחצה על הגז וברחה ליתרון 53-44 בהפסקה.

במחצית השנייה ירושלים השתלטה על המשחק בזכות דומיננטיות של כריס אוואנס בצבע ופתחה פער של 13 נקודות. גרינברג הזעיק פסק זמן, ממנו יצאה מכבי אשדוד אחרת ובאמצעות דקות קסומות של שושי, כולל שלשת 'באזר' מחצי מגרש, הצליחה שוב לחזור לעניינים. אחרי 30 דקות לוח התוצאה ב'פיס ארנה' הראה 75-68 לירושלים.

ברבע האחרון שושי היה פעיל והקטין את ההפרש עם שלשה נוספת. ליאור אליהו קלע סל קל והעלה את ההפרש לעשר נקודות יתרון. בשלב הזה, המאמן גרינברג התלונן על השיפוט, ספג את הטכנית הכמעט קבועה שלו וירושלים הגדילה את היתרון. דקות טובות של סטול שוב הקטינו את ההפרש, אך לא יותר מכך. בדקה האחרונה, ירד ליס שושי לספסל וקיבל מחיאות כפיים מכובדות מהקהל המארח שבסיום חגג ניצחון 104-94, זהו ניצחון הבית השמיני ברציפות של ירושלים, שמאותתת לצמרת על כוונותיה ללכת עד הסוף השנה.

לגרינברג ואשדוד יש את הצרות שלהם. למרות ההפסד, נותרה הקבוצה במקום העשירי בטבלה, מעל הרצליה ונהריה. שלושת המחזורים הקרובים יהוו עבור הקבוצה מבחנים ממשיים להמשך הדרך. ביום שלישי הקרוב אשדוד תארח באולם ה'קריה' את עירוני נס ציונה שנמצאת במקום החמישי. חמישה ימים לאחר מכן, שוב תשחק בבית, הפעם מול עירוני נהריה ותקנח במשחק במשחק ביתי נגד גלבוע גליל (טרם נקבע מועד המשחק). משחקים לא פשוטים, אך יחד עם זאת, לא נגד 'אריות' הליגה ובקבוצה יודעים שהרכבת ל'פלייאוף' ליגת 'ווינר' עלולה לברוח במקרה של תצוגות שליליות ומה שישאר הוא מאבק אפור על הישארות בליגה.

המאמן גרינברג אמר אחרי המשחק: "היינו שם. היינו קרובים. קיזזנו את ההפרש לארבע ברבע האחרון. אנחנו משחקים טוב יותר, אבל היום זה לא הספיק לניצחון. יש להם הרבה כלי נשק בהתקפה ולא הצלחנו לעצור אותם. עלינו להיות הרבה יותר נחושים בצד ההגנתי שלנו. שלושת המשחקים הקרובים שלנו הם מאוד חשובים ונצטרך להיות חדים וממוקדים על מנת לצלוח אותם."

עוד קלעו לאשדוד: סטול- 17, טולפסן- 16, פמברטון- 11, מעיין- 6, ווייס- 5, מילבורן (לא היה בכשירות מלאה)- 4, פלאס- 3 ופליישר- 2.

לנדון לא מחכה לאשדוד

ביום שלישי השבוע הודיעה הקבוצה כי השחקן לנדון מילבורן סיים את דרכו במועדון, עקב הצעה שקיבל מהליגה הפורטו-ריקנית. מילבורן שביקש להשתחרר ונעתר, היה מהשחקנים הבולטים של מכבי אשדוד העונה, כאשר קלע בממוצע 16.3 נ'ק וקטף 3 כדורים חוזרים בקצת יותר מ-32 דקות למשחק. העזיבה של מילבורן נוספת לשחרורו של מי ששימש הקפטן, אייזק רוזפלט, כתוצאה מבעיות בריאותיות ומותירה חלל מסויים בסגל הקבוצה, כאשר מי שאמור למלא אותו הוא ג'וש קארטר, הרכש החדש ישן.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן