שבע בום

ניצחון שביעי ברציפות למכבי 'בן' בנות אשדוד, אחרי 87-64 קליל על א.ס רמת השרון בחוץ. ויואנס בלטה עם 30 נקודות. במחזור הבא: אשדוד מארחת את אליצור חולון

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי אשדוד הביסה את קבוצת התחתית של א.ס רמת השרון במסגרת המחזור ה-17 של ליגת 'אתנה' לכדורסל נשים, ושמרה על המקום השלישי בטבלה. היו זמנים שרמת השרון הייתה שם דבר בליגה, אך בשנים האחרונות היא נחלשה וביום שני בערב השבוע, החזיקה מעמד רבע אחד בלבד מול האלופה ומחזיקת הגביע.

הרבע הראשון היה צמוד, כאשר המארחת מצליחה לעלות ליתרון קטן. אשדוד לא התרגשה ובאמצעות הגנה מצויינת נטלה את ההובלה בסוף הרבע והתוצאה הייתה 18-17. את הרבע השני פתחו החניכות של כץ בסערה, עם ריצת 12-2 שהעלתה אותן ליתרון דו ספרתי. אל המחצית ירדה אשדוד ביתרון 40-31.

במחצית השנייה ויקטוריה ויואנס, דניאל אדאמס ושי דורון השתלטו על המשחק והצעידו את קבוצתן. לרמה"ש לא היו תשובות וככל שהמשחק התקדם, אשדוד הגדילה את הפער. בסיום אשדוד מנצחת 87-64 ומנחילה למארחת את הפסדה השמיני ברציפות. לאשדוד כאמור, זהו ניצחון שביעי ברציפות וביום שני הקרוב, היא תארח את אליצור חולון ותהיה מועמדת לניצחון שמיני ברציפות.

עוד קלעו לאשדוד: אדאמס- 21, הופקינס- 12, בארון- 10, דורון- 6, האטיס- 5 ואנט סנואו- 3.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן