הלך הגביע, נשארה הליגה

הפועל אשדוד בכדוריד הודחה מהגביע השבוע, כאשר הפסידה באופן מפתיע למ.כ חולון 28-25 במסגרת חצי הגמר שנערך בת"א. ארבעה ימים קודם לכן חילצה תיקו ביתי מהמוליכה, מכבי ראשון לציון במשחק סוער. במחזור הבא: אשדוד יוצאת למשחק חוץ נגד מ.כ באר שבע (שישי ב-14:00)

צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד- מכבי ראשל"צ, מחזור 15 ליגת 'ווינר'

הפועל אשדוד בכדוריד הצליחה לחזור מפיגור של שלושה שערים בדקה וחצי וחילצה תוצאת תיקו ממכבי ראשון לציון שמאבדת נקודות ראשונות העונה. המשחק נערך ביום שישי שעבר בשעת אחר הצהריים באולם במקיף ט' באשדוד ועל החגיגה העיבה קטטה המונית, שנגררה לחדר ההלבשה, בין שחקני שתי הקבוצות.

כיאה למשחק עונה, הוא לווה בהרבה אמוציות, עצבים, עבירות קשות וקשיחות שהפגינו שתי הקבוצות. המחצית הראשונה הייתה צמודה, כאשר גאבור לינגהאנס היה השחקן הבולט בשורות הפועל עם ארבעה שערים עד להפסקה. מכבי ראשון לציון לא ויתרה ובאמצעות הגנת ברזל ירדה להפסקה ביתרון 14-12.

במחצית השנייה ראשון לציון שמרה על יתרון שנע בין שניים לשלושה שערים ואז הגיעו שתי הדקות האחרונות, מהמטורפות שהיו בשנים האחרונות. שי הרשקוביץ מהפועל אשדוד צימק 26-24 קצת יותר מדקה לסיום. שוער אשדוד סיפק עצירה ושי הרשקוביץ' נעצר בעבירת פנדל. את העונשין זרק יותם טל וצימק לנקודה אחת בלבד כשעל השעון נותרו 26 שניות. מאמן מכבי ראשל"צ הזעיק פסק זמן בכדי לשמור על הכדור וכשחזרו לפרקט, שחקניו עשו בדיוק ההיפך ואיבדו אותו. אשדוד יצאה להתקפה אחרונה ובה דור קלדרון, המושאל ממכבי ראשל"צ, הבקיע את שערו השביעי במשחק שקבע 26-26.

עוד הבקיעו לאשדוד: טל הרשקוביץ'- 6, לנגנהאנס- 4, יותם טל- 3, בנגוזי וקושמרו- 2, שי הרשקוביץ' ואיתי סויסה- 1.

בסיום הנהלת הקבוצה מסרה הודעת התנצלות על האירועים האלימים שהתרחשו, בזו הלשון: "מועדון הפועל אשדוד רוצה להתנצל על האירועים שהתרחשו בסוף המשחק. המועדון חרט על דגלו ערכים של חינוך, הוגנות ומצויינות ויש לציין שהאירועים הינם חריגים ביותר ונבעו מסיום דרמטי של משחק עם אמוציות רבות מצד שתי הקבוצות". קפטן הקבוצה נתנאל מלול מסר: "רוצה להביע את התנצלותי על התנהגותי בסיום המשחק. שום פרובוקציה אינה מצדיקה התנהגות כזאת מצדי".

הפועל אשדוד-מ.כ חולון, חצי גמר גביע המדינה

ביום שלישי השבוע, נערכו משחקי חצי גמר חגיגיים בכדוריד באולם 'היכל שלמה' בת"א. הפועל אשדוד הגיעה למשחק כשהיא 'פייבוריטית' ברורה, אך כשלה להעפיל ונוצחה על ידי חבורה צעירה, נמרצת, שפשוט רצתה יותר. המשחק היה צמוד ועצבני לכל אורכו ואשדוד סבלה מהרחקתו של דור קלדרון, מהשחקנים החשובים של הקבוצה, שלא היה על הפרקט בדקות הסיום.

חולון הציגה את דניאל חוסידיני, בן ה-18, במשחק חייו, עם שבעה שערים, כולל כמה מכריעים בדקות האחרונות. עשר דקות לסיום חולון ברחה לשלוש נקודות הפרש והפועל נראיתה שבורה. המאמן אולג בוטטנקו, היה עצבני על שחקניו ונראה עצבני על הספסל. אשדוד הצליחה לצמק בשער נאה של עומרי קושמרו, אך חוסידיני ופיליפ קאדו (8 שערים) המצויינים היו גדולים עליה. בסיום: 28-25 לחולון והדחה כואבת לאשדוד מהגביע פעם שנייה ברציפות בשלב חצי הגמר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן