עוגיות המזל של שלום וגלוריה: האהבה שפרחה בהסעה לעבודה במפעל

ללא אתרי היכרויות ובלי חיפושים נושאים אחר אהבה, זה קרה ממש קרוב לבית. יותר נכון בהסעה של העבודה למפעל אדמה אגן, בה היו מגיעים כל בוקר שלום קינן וגלוריה ברייר. בין הסעה להסעה התפתחה אהבה גדולה והשאר היסטוריה. יום אהבה שמח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

שלום קינן (65+), וגלוריה ברייר (62) נפגשים בכל תחילת יום וסוף יום עבודה, כשגלוריה עלתה על ההסעה לעבודה בחברת אדמה אגן, ושלום הוא הנהג בהסעה. לשניהם זהו פרק ב' בחייהם, ולשניהם ילדים ונכדים מהזוגיות הראשונה. הקשר בין הנהג והעובדת מהרכש התפתח ומאז הם יחד כבר שש שנים. הילדים והנכדים של שניהם נפגשים כולם, סביב שולחן אחד, בארוחות שישי אחת לשבועיים ומפרגנים זה לזה.

גלוריה עובדת כעשר שנים במחלקת הרכש של מפעל אדמה אגן שבאשדוד, העוסק בפתרונות לחקלאות, ואילו שלום עובד כבר תשע שנים במפעל, כשהוא מסיע ומחזיר את העובדים לעבודה בכל יום, ביניהם גם את גלוריה.

באחד הבקרים שוחחו השניים במהלך הנסיעה על קינוחים. שלום סיפר לכולם על העוגיות שהבת שלו והוא מאוד אוהבים. למחרת, בתום הנסיעה האחרונה שיצאה מהמפעל, גלוריה הפתיעה אותו כשבידיה העוגיות האהובות עליו ,שהכינה במיוחד עבורו. "התרגשתי ושמחתי מאוד, וידעתי ששנינו רוצים ושזה הולך לכיוון טוב", אומר שלום. "באותו הרגע הצעתי לגלוריה לצאת איתי לדייט".

אחרי כשנה של זוגיות בשני בתים נפרדים, עברה גלוריה לגור אצלו ועם ילדיו. "ילדיי התאהבו בה מהר מאוד. הם התרשמו מהאישיות המיוחדת, מהחמימות ומהיחס האוהב והחם שלה. גלוריה תמיד שם בשבילם. הנכדים גם מאוד אוהבים אותה – קוראים לה גלוריוש".

ן8ט68658566586

גלוריה מספרת: "זה לא היה מובן מאליו וריגש אותי מאוד שהילדים ביקשו שאעבור לגור יחד עם שלום, החיבור איתם היה ממש מידי".

שלום, חובב סקווש מושבע, טוען שגלוריה מביאה לו את המזל ובזכותה הוא מצליח להגיע להישגים מדהימים. במהלך שש שנות הזוגיות שלהם, שלום הספיק להגיע לנבחרת ישראל ולהשתתף בשתי מכביות. בשנה שעברה שלום זכה באליפות הארץ לגילאי 60 ובגביע המדינה לגילאי 60+.

הזוג האוהב מבין שההצלחה שלהם לא מובנת מאליה ומסכמים את הזוגיות שלהם בדברים האלה: "כל אחד בא לזוגיות עם חבילה ועם דרך חיים. שנינו צריכים להכיל את הילדים ואת הנכדים האחד של השני, ואנחנו יודעים שאנחנו עושים זאת בצורה הכי טובה והכי נכונה. אנחנו מוקירים את הסיפור אהבה שלנו למפעל אדמה אגן, זאת המשפחה עבורנו, שם כולם מאוד מפרגנים לקשר שלנו, מתחילת הדרך, ועל כך תודתנו".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן