הסתה נגד חרדים באשדוד, אמסלם: "קומץ קטן מנסה להכניס סגנון קיצוני שלא מתאים לעיר"

כתובות הסתה ונאצה נגד חרדים ברובע ח" באשדוד. "חרדים החוצה". יו"ר ש"ס באשדוד, ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם בתגובה: "לצערי ככה נראית הסתה".  גיא סער פעיל חברתי באשדוד: "זו התנהגות שגובלת בגזענות ואסור לתת לזה יד ויש למצות את הדין עם העבריינים"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

כתובות נאצה והסתה נגד חרדים רוססו היום בשכונה ברובע ח' באשדוד. לדברי יו"ר ש"ס מדובר בהמשך להסתה שהייתה בעיר נגד חרדים ערב הבחירות לעירייה.

אמסלם: הסתה מסוכנת

"כנראה שאפקט ההסתה של מערכת הבחירות האחרונות עדיין לא נגמרה" אומר יו"ר ש"ס אבי אמסלם. "אצל קומץ קטן של אנשים שמנסים להכניס סגנון קיצוני שלא מתאים לאשדוד. אנחנו נמשיך באשדוד של אהבה וניתן גיבוי מלא לגורמי האכיפה שימצו את הדין עם הפורעים והמסיתים".

 

גיא סער פעיל חברתי וממובילי מחאת השבת מסר בתגובה לכתובות הנאצה: "לא יעלה על הדעת שהתנהגות אלימה כזו תגיע לעירנו, אנו אמנם לא תמיד מסכימים בדעותנו אך אין מקום לאלימות מסוג זה בעיר אשדוד, זו התנהגות שגובלת בגזענות ואסור לתת לזה יד ויש למצות את הדין עם העבריינים. אשדוד היא עיר רב תרבותית וכך עליה להיות, חילוקי דעות הם דבר לגיטימי אך מקומם בשיחה ובעבודה לטובת הציבור ואין לקחת אותה למקומות מכוערים כגון אלו, אני סומך על משטרת ישראל שתמצא את הדין עם העבריינים שביצעו את המעשה המכוער הזה"

 

הסיפור עורר סערה ואנשי המוקד העירוני של עיריית אשדוד הגיעו למקום והסירו את הכתובות. סוף טוב עם הרבה סימני שאלה להמשך

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן