הפסד בדקה ה-93

מכבי עירוני אשדוד הפסידה בשבוע שעבר במשחק צמרת בדימונה בתוצאה 0-1 וירדה למקום השלישי. אבירם אוחנה כבש לזכות מ.ס דימונה בדקה ה-93. אסמלש טקלה ספג כרטיס צהוב שני והורחק במחצית השנייה. במחזור הקרוב: הפועל ירוחם מגיעה לסינטטי (מוצ"ש ב-20:30)

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון, בשעת צהריים חמימה, התארחה מכבי עירוני אשדוד באיצטדיון העירוני בדימונה במסגרת המחזור ה-19 של ליגה ב', דרום ב', כשהיא מלווה ב-200 אוהדים נאמנים שצבעו את המגרש בדגליהם הצהובים כחולים ולא הפסיקו לעודד את קבוצתם לרגע. לפני המשחק נערך מפגש אוהדים של שתי הקבוצות באחד מבתי הקפה בעיר דימונה, ביוזמה מבורכת של אוהדי שתי הקבוצות, שנולדה ברשתות החברתיות ומטרתה לקרב בין הקהלים ולבעוט את האלימות מהמגרשים.

המשחק היה שקול, עצבני ולא נרשמו בו הרבה אירועים ליד השערים. בדקה השעשרים ספג טקלה אסמלש, שחקן עירוני, את הכרטיס הצהוב הראשון שלו משופט המשחק דורון קרמר. בדקה ה-67 הגיע הצהוב השני וטקלה הורחק, כשהוא מותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. גם בעשרה שחקנים עירוני אשדוד הייתה יריבה ראויה והפסידה בצורה הכי אכזרית שיכולה להיות, כאשר ספגה מרגלי אבירם אוחנה במהלך האחרון של המשחק, שהחל בכדור קרן לזכות מ.ס דימונה.

הפסד כואב מאוד לעירוני, שפגע מאוד בסיכוייה להעפיל לליגה א', מהמקום הראשון בטבלה. מוליכת הטבלה קרית מלאכי הביסה את בני יצ'לאל בתוצאה 5-1 ופתחה פער של שלוש נקודות מעירוני, שצנחה למקום השלישי. הניצחון הביתי של מ.ס דימונה העלה אותה למקום השני, על חשבונה של עירוני, שתארח במחזור הקרוב את קבוצת הפועל ירוחם הנמצאת במקום הרביעי בטבלה, לעוד קרב צמרת רותח. החניכים של שי מאור ירצו לחזור למסלול הנצחונות ולנסות לתפוס את המקום הראשון בטבלה שיעניק לקבוצה את הכרטיס הנכסף לליגה א'.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן