בית"ר זרחה נגד בית שמש

ניצחון ביתי יפה לבית"ר אשדוד בתוצאה 1-3 נגד עירוני בית שמש. אכזבות לקבוצות הפועל בני אשדוד ואשדוד סיטי. הפועל הפסידה בקרב צמרת ביבנה וה'סיטי' הובסו בגדרה במסגרת המחזור ה-18 של ליגה ג' מחוז מרכז. בשבוע הבא: בית"ר אשדוד-יבנה, סיטי-מ.ס ראשל"צ והפועל יוצאת לג

צילום: טוטו פוטו
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בית"ר אשדוד נמצאת בכושר מצויין והיא מאיימת להיות הנציגה הבכירה של העיר בליגה ג' מחוז מרכז. ביום שישי האחרון אירחה הקבוצה את עירוני בית שמש במגרש הסינטטי באשדוד, הציגה יכולת משכנעת, שלטה במשחק, ניצחה והתקרבה לצמרת. במשחקים האחרונים, בית"ר אשדוד פותחת חזק וכך קרה גם הפעם, כאשר יוחאי עזרן בן ה-27, כבש כבר אחרי חמש דקות וקבע 1-0. בדקה ה-26 אביב מנשה הכפיל את התוצאה, כשכבש את שערו השישי העונה. חמש דקות לפני ההפסקה, בית שמש חזרה למשחק וכבשה שער מצמק מרגלי ינון ג'מיל. במחצית השנייה בית"ר המשיכה לתקוף ובדקה ה-68 השיגה את השער שקבע את תוצאת המשחק. דויד ביסמוט כבש והעלה את מאזנו האישי לשמונה שערים העונה.

הניצחון היקר מקרב את בית"ר למרחק של שתי נקודות בלבד מהפועל בני אשדוד, שאיכזבה והפסידה משחק חשוב במגרש 'דרך הנשיאים' ביבנה, שהוא מגרשה הביתי של מ.כ בית"ר יבנה. יבנה ניצחה 1-0 משער שנכבש בדקה ה-83, במשחק שנערך ביום שישי האחרון, הנחילה להפועל את הפסדה השלישי העונה ופתחה פער של שמונה נקודות ממנה. להפועל תהיה הזדמנות לתקן ולחזור למאבקי העלייה, כבר במחזור הקרוב כשתצא לגדרה למשחק נגד מוליכת הטבלה, הפועל עירוני גדרה, שעדיין לא הפסידה העונה.

התוצאה המאכזבת ביותר ביום שישי שעבר, הגיעה מהאיצטדיון בגדרה. קבוצת בית"ר גדרה חבטה ללא רחמים בקבוצת אשדוד סיטי וניצחה אותה בתוצאת 1-5 מהדהדת. את השער המצמק ל'סיטי' כבש יהודה אמסלם בדקה ה-32. בעקבות התבוסה, ה'סיטי' התרחקה מהחלק העליון של הטבלה ותנסה להשיג את הכבוד האבוד כבר במחזור הקרוב כשתארח במגרש הסינטטי בעיר את מ.ס ראשל"צ.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן