הצלחה בהרצליה, תקלה בנס ציונה

הפועל אשדוד בכדוריד ממשיכה את העונה המרתקת שלה בליגת 'ווינר' בכדוריד. הפעם הביסה הקבוצה את בני הרצליה בתוצאה 20-34 ושלושה ימים לאחר מכן, הפסידה בנס ציונה 30-24 והתרחקה מהמקום הראשון בטבלה. דור קלדרון הצטיין עם שבעה שערים נגד הרצליה. בשישי הקרוב: משחק העונ

צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הפועל אשדוד-בני הרצליה

הפועל אשדוד ניצחה ביום שישי אחרון את בני הרצליה במסגרת המחזור ה-13 של ליגת 'ווינר' בכדוריד. החניכים של אולג בוטנקו הציגו משחק מצויין וגבר על היריבה מהשרון בקלילות. המארחת שלטה והובילה לאורך כל המשחק, תוך שהיא מציגה משחק הגנה ברמה גבוהה ומשתפת שחקנים צעירים דוגמת איתי סוויסה, אסף בן-גוזי, לו אקסברד ועוד. אותם שחקנים מרחיבים את הרוטציה של המאמן, בוטנקו, שמחלק את הכוחות בצורה טובה ויוצר תלכיד קבוצתי נהדר.

לצד יכולת גבוהה של דור קלדרון, בלט גם השחקן נתנאל מלול בן ה-32, שסיפק שלושה שערים מצויינים שביססו את יתרונה של אשדוד במשחק. עוד הבקיעו לאשדוד: גאבור לנגהאנס- 4, ישראל ביטרמן- 3, שי הרשקוביץ- 3, לו אקסבורד- 2, יותם טל- 2, סויסה, קושמרו ובן גוזי- 1 (כל אחד).

נס ציונה-הפועל אשדוד

הפועל יצאה למשחק חוץ קשה באולם בנס ציונה במסגרת המחזור ה-14 ונתקלה ביריבה לא פשוטה. הקבוצה המקומית 'טסה' קדימה במחצית הראשונה והובילה לאחר מספר דקות 10-5 על הקבוצה של בוטנקו כשהמחצית מסתיימת ביתרון 'נס ציוני' 16-10. המחצית השנייה דמתה לקודמתה בשליטה של נס ציונה במשחק ובקצב שלו. המארחת הגדילה את היתרון שלה תוך שהיא מנצלת יום בינוני ואחוזי הצלה נמוכים של שוער אשדוד סטויקוביץ. אקסברד וסוויסה הצעירים לא נתנו להפסד להפוך לתבוסה וכבשו כמה שערים שקיזזו את ההפרש. בסיום 24-30 מפתיע לנס ציונה.

הפסד שני העונה לקבוצת הפועל אשדוד שככל הנראה חשבה יותר מדי על משחק העונה המתקרב ובא, נגד מכבי ראשל"צ, מובילת הטבלה, שיתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 15:10 ,באולם מקיף ט' בעיר. ראשל"צ ניצלה את ההפסד של אשדוד והגדילה את הפער ממנה לארבע נקודות. ביום שישי, במחזור ה-15 של הליגה לאדומים תהיה אפשרות להתקרב לראשל"צ ולהמשיך לאיים על תואר האליפות.

כבשו לאשדוד:גאבור לנגהאנס- 5, טל הרשקוביץ ויוסי ביטרמן- 4 כ"א, בן גוזי וסוויסה- 3 כ"א, שי הרשקוביץ'- 2, יותם טל, אקסברד וקלדרון- 1 כ"א.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן