קילל וגידף את השופטים ונשלח למאסר

תושב רמלה הורשע בעבירות של זילות בית משפט ועבירה של העלבת עובד ציבור, לאחר ששלח מכתבי קללות ונאצות לשופטי בית משפט השלום באשדוד. הוא נשלח ל- 9 חודשי מאסר בפועל ובכוונתו לערער

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

תושב רמלה הורשע ב-4 עבירות של זילות בית המשפט ועבירה של העלבת עובד ציבור לאחר ששלח ארבעה מכתבים שונים לגורמים שונים בהם רשם גידופים כנגד שופטי בית משפט השלום באשדוד, שדנו בהליכים שהיו לו. השופטים הם: גיל דניאל, אלון רום, אריאל חזק והשופטת גילת שלו שכיהנה בעבר בבית המשפט באשדוד.

הכל החל לאחר שהורשע בשני הליכים שהתנהלו בעניינו בבית משפט השלום באשדוד ואשר ייחס לו עבירה של פגיעה בפרטיות והטרדה באמצעות מתקן בזק. המתלוננת הייתה אישה שהייתה בינה ובין הנאשם היכרות מוקדמת.

השופטת שלו הורתה לפסיכיאטר המחוזי של מחוז הדרום להכין חוות דעת פסיכיאטרית של האיש. על פי חוות הדעת של ד"ר מילה רזניק ששימשה סגנית הפסיכיאטר המחוזי הנאשם נמצא בלתי כשיר לעמוד לדין והשופטת שלו הורתה על הפסקת ההליכים בתיק והורתה על אשפוזו. הליך שני שהתנהל היה בקשות לצו מניעת הטרדה מאיימת שהגישה נגדו המתלוננת והם נדונו בפני השופטים אלון רום ואריאל חזק. ואילו השופט גיל דניאל כיהן כסגן נשיא בית המשפט באשדוד.

9ן75856865

864856

976979759

הנאשם שלח 4 מכתבים בהם רשם גידופים כנגד השופטים וכן כנגד עו"ד דרימר ונגד ד"ר רזניק. באחד הפעמים שלח מכתב לשופט גיל דניאל ובו אמירות כנגד השופט רום. בין היתר כתב במכתב כי השופט רום פעל כנגדו "בזדון ומתוך מניעים אישיים, סילף פסק דין והפסיקה הצפוייה של בית המשפט המחוזי בבאר שבע תוכיח מעל לכל ספק את שחיתותו של אדון רום" כן כתב " אדון רום הינו שופט מושחת מדרגה ראשונה…. אדון רום הנאלח…. לא זו בלבד שאלון רום הינו שופט מושחת בעל אינטרסים זולים ומלוכלכים הוא גם מטומטם וחסר כל תובנה"

בא כוח הפרקליטות עו"ד נטליה אוסטרובסקי טענה שהעונש הראוי הוא מאסר מאחורי סורג ובריח. מנגד טען עורך דינו של הנאשם יאיר מושיוב כי מדובר באדם נעדר עבר פלילי קודם וכי התיק הפלילי שהתנהל נגדו בבית המשפט השלום באשדוד, לא הגיע לכדי הכרעה בשאלת האשם וזאת בשל הפסקת ההליכים לטענתו אילו הייתה ניתנת לנאשם הזדמנות להוכיח את חפותו, התיק היה מסתיים לזיכוי.

השופט שחאדה התחשב בעבר נטול ההרשעה של הנאשם והעובדה שהנאשם מסייע לשני הוריו שאינם בקו הבריאות וגזר עליו 9 חודשי מאסר בפועל, מאסר על תנאי וקנס בסך 15,000 שקלים.

עו"ד יאיר מושיוב, המייצג את האיש: "לטעמי, לא נכון היה להחמיר עד כדי כך עם הנאשם, אשר אין לו כל הרשעה קודמת, מעולם לא ישב במאסר והוא אף זוכה לפני בגין דברים שביטא באופן דיסקרטי כנגד שוטר מן האזור”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן