תכנית: סניה כצנלסון ידיח את ולדימיר גרשוב מחפ"א וימנה את עו"ד חנוך ארליך

משבר חמור בסיעתו של סניה כצלנסון "אשדוד ביתנו". במסגרת רצונו של כצנלסון להדיח מתפקידו את מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן הוא נתקל בחוסר שיתוף פעולה מצד חברו לסיעה יו"ר חפ"א ולדימיר גרשוב. כצנלסון בתגובה מבשל מהלך מפתיע: הוא מחליף את גרשוב בחבר סיעה אחר, עו"ד חנוך

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משבר מפתיע בסיעת "אשדוד ביתנו". יו"ר הסיעה ממלא מקום ראש העיר אשדוד, סניה כצנלסון מתכוון להחליף את יו"ר חפ"א חבר סיעתו בחבר סיעה  אחר, בעו"ד חנוך אלריך דרך. הסיבה: מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן. גרשוב שמשמש יו"ר חפ"א מזה 10 שנים מצוי בקשרי עבודה טובים עם אבידן , שהוזמן באחרונה לשיחה עם כצנלסון ושמע ממנו שיפרוש מהתפקיד. אבידן התנגד והודיע כי הוא מקבל הנחיות ודרישות מסוג זה רק מהממונה גרשוב. כצנסלון שחש שאינו מקבל שיתוף פעולה מחברו לסיעה והוא אינו מקדם את המהלך החליט להחליפו.

עו"ד דרך. יו"ר חפ"א החדש?

אמש בהנהלת העיר כצנלסון הביא הצעה שתקבל בהמשך את אישור מועצת העיר לחילופי גברא בתוך הסיעה לנציגים בחפ"א. כצנלסון במהלך מפתיע בעצם מנסה להדיח את גרשוב ולמנות  תחתיו לראשות החברה את מקורבו עו"ד דרך. יצויין כי חפ"א במסגרת הקואליציה היא באחריות אשדוד ביתנו. 

כצנלסון. קיבל החלוטה סופית להדיח את אבידן

בתוך כך גורמים בעירייה אומרים כי גמלה בליבו של כצנלסון החלטה ברורה מאוד להדיח את אבידן מתפקיד וכמנכ"ל חפ"א. על פי הידוע ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי שבתקופתו מונה אבידן לא מתכוון למנוע המהלך. השניים אף היו מאוד מקורבים. בסביבת לסרי מאוד כועסים עם או בלי קשר למהלך הזה להדיחו. מקורבי לסרי סבורים שאבידן ניסה להציב מול לסרי בתקופת הבחירות מועמד לראשות העיר נגדו.

בנוגע לניסיון ההדחה של כצנלסון אומרים מקורבי ראש העיר אומרים כי חפ"א היא באחריות "אשדוד ביתנו" והוא ראשי לבצע כל שינוי בהתאם לחוק וזו סמכותו של כצנלסון וכי הם לא מתערבים.

 

אבידן. נותר לבד ולא מתכוון לוותר

מקורבים לאבידן אומרים כי אין בכוונתו לוותר והוא יילחם על מעמדו והוא לא מתכוון לאפשר  להדיחו ויעשה הכל כדי למנוע את סילוקו מחפ"א.

אבידן סירבה להגיב. גרשוב לא מגיב גם כן. כצנלסון כמו תמיד מוסר "אנחנו בתוך הסיעה נעשה ישיבה ונחליט במסגרת הסבב הפנימי מי יהיה ואיפה ובאיזה חברה"

ש. אופציה להחליף את גרשוב בחנוך זה אפשרי?

"כן זו גם אופציה"

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן