עריית אשדוד בקמפיין זיכרון יום השואה הבינלאומי

כמו בכל שנה בתאריך ה-27 בינואר, מעלים בפייסבוק נבחרי ציבור המצטלמים עם הכיתוב #WeRemember, לעורר דעת קהל והזדהות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד מצטרפת לקמפיין הבינלאומי שיזם הקונגרס היהודי העולמי, ולסייע בהגברת המודעות והידע לנושא השואה ולכל צורות של שנאת זרים ורצח עם ברחבי העולם. בשבוע האחרון נבחרי ציבור הצטלמו עם יחידים או עם קבוצת חברים ותושבים, כשבידם הכיתוב #WeRemember, כאות הזדהות עם מסרי הקמפיין והשתתפות במסע שמכוון לכך שבידינו לעשות עולם טוב יותר.

נתונים המתייחסים לזיכרון השואה ולתופעות של שנאת זרים ורצח עם, מעוררים דאגה בלב רבים בעולם ובעיקר בקרב הקהילות היהודיות. באירופה לבד, כך לפי פרסומי הפורום הציוני, כשליש מתושבי היבשת לא יודעים על השואה ועל רצח העם הנורא שחיסל שישה מיליון יהודים. גם יהודי אירופה חשים במשמעות הנתונים הללו כאשר כ-90% מהם מאמינים שהאנטישמיות באירופה הולכת וגוברת. התופעה אם כך לא הולכת לעזוב אותנו ועל רקע זה קם הקמפיין.

IMG 20190115 WA0005

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי מזכיר כי בכל דור, זיכרון השואה פושט ולובש צורה באופנים שונים של שנאה ורצח עם ברחבי העולם, וכאשר אנו מציינים את יום השואה הבינלאומי אנחנו גם זוכרים וגם פועלים לחינוך הדור הצעיר כדי ליצור כאן עולם טוב יותר. לשם כך העלתה עיריית אשדוד פוסט ותמונות של נבחרי ציבור עם תושבי העיר ופנתה בבקשה לציבור התושבים ליטול חלק בקמפיין. "אתם מוזמנים לשתף ו/או להצטלם בעצמכם ולנצל את כח ההשפעה שיש למדיה החברתית על מנת להעביר את המסרים הללו לכל בית אב באשדוד ובישראל" הם אומרים.

אשתקד אגב, למעלה מ-650 מיליון אנשים בעולם נחשפו לקמפיין בזכות מודעות ציבורית, וכיהודים יש לנו מטרה משותפת וחשובה מאין כמותה: לוודא שסיפורם של כל אלו שסבלו מזוועות הנאצים ושותפיהם לא ישכח. השנה, הציפייה היא שהקמפיין יגיע ליותר ויותר אנשים בעולם, כך שכל אחד יכול לתרום את חלקו להצלחת הקמפיין.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן