סטודנטים מציעים: תכנון חדש למתחם מגורים ברובע א'

אוניברסיטת ת"א ועיריית אשדוד השיקו השבוע מיזם משותף: הגשות שנה ג' של המחלקה לארכיטקטורה, שיהיה בסימן תכנון מגורים במרכז מסחרי רובע א'

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מינהל ההנדסה בעיריית אשדוד מקיים שיתופי פעולה עם גופים ומוסדות שונים בתחומי התכנון והעיצוב של המרחב העירוני, ובוחן בכל עת רעיונות ומגמות אותם ניתן ליישם באשדוד. במסגרת זו וכחלק מתפישת עולם ערכית ומקצועית שבהם גורמי המקצוע בוחנים דעות חדשניות ושאפתניות, מתקיימים שיתופי פעולה גם עם אוניברסיטאות כדוגמת המיזם המשותף עם אוניברסיטת תל אביב והשקת אירוע הגשות של תלמידי שנה ג' במחלקה לארכיטקטורה.

אדריכל העיר רם אהרוני אומר כי הפרויקטים שיוצגו יתמקדו בלב רובע א' כמתחם מגורים. "תלמידי שנה ג' של המחלקה לארכיטקטורה התבקשו להציע תכנון חדש למתחם מגורים במרכז מסחרי ברובע א' באשדוד" הוא אומר ומציין כי "בתוך כך יהיה עליהם להתמודד עם הנושאים הבאים: תפיסת המגורים במאה ה-20, חדשנות וחשיבה פורצת גבולות, הקשר בין הבניין לרחוב, אופי המרחב הציבורי וזמינותו למשתמשים, שימושים מעורבים וניצול שטחים לא מבונים בין בנינים קיימים". עוד אומר אהרוני כי במסגרת ההגשות יתקיימו דיונים מקצועיים על הרעיונות שיעלו הסטודנטים ועל הדילמות התכנוניות איתן התמודדו.

534815

במינהל ההנדסה אומרים כי אירוע הגשות יוזמנו אדריכלים מקומיים וכן הצוות המקצועי של עיריית אשדוד ובהם אדריכל דורון חזן – מהנדס העיר אשדוד, אדריכל רם אהרוני – אדריכל העיר אשדוד ואדר' נריה דולב – מנהל אגף תכנון עיר. כמו כן הם מבקשים להודות לכל מי שנטל חלק בארגון האירוע: למנחי הסטודיו: אדריכלית דפנה מתוק, אדר' לאונרדו קלייכמן, אדריכל אוהד יחיאלי, ולנציגי העירייה: נעמי אדר הופמן מהחברה העירונית לתרבות ופנאי ולרם אהרוני אדריכל העיר.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן