מכולת אשפה הוצבה בכביש, הנהג התנגש בה

תושב אשדוד נסע ברכבו ברובע ה' וכשלפתע נתקל במכולה באמצע הכביש ונתקל בה וניזוק."מי מציב מכולה באמצע הכביש?" הוא תוהה. העירייה: ״המכולה לא חוסמת מעבר"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכולות האשפה נועדו לשמור על ניקיון העיר אשדוד ולהיות מוצבות במקומות מיוחדים בהם ניתן לתושבים לרוקן את האשפה בנוחות ולא בכביש. לא פעם הוצבו מכולות שחסמו את המדרכה. אבל מכולת אשפה המונחת על הכביש?.

אז תקראו את העדות של תושב אשדוד שנהג ברכבו ברובע ה': "נסעתי ברחוב שלום שבזי 15 ברובע ה'. לפתע ראיתי על הכביש מכולת אשפה של עיריית אשדוד. לא היו שום סימנים המורים על מכולה בכביש או ליש להיזהר ולשמור מרחק". לדבריו, חלק מהמכולה פגע במכוניתו וגרם למכונית "נזק רציני".

מה שעוד יותר הכעיס אותו היה שהמכשול על הכביש לא הוסר. המכולה לא הוזזה מהמקום גם כעבור זמן אחרי האירוע בו ניזוקה מכוניתו. האיש צילם את המכולה והעביר לעיתון "השבוע באשדוד". לדבריו "עוד נהגים עלולים להיפגע כמוהו".

עיריית אשדוד: ״בתום עבודות התמ"א, המכולה תפונה"

דובר עיריית אשדוד מסר בתגובה: "במוקד העירוני לא התקבלה פנייה על מכולה שחוסמת מעבר בשבזי 15, ולאור פנייתך נפתחה פנייה במוקד. ממצלמות המוקד רואה, נראה כי מדובר במכולה המוצבת בימין הכביש ואינה חוסמת מעבר. כנהוג, אנו בודקים את הפנייה גם בשטח ופיקוח עירוני שנשלח לשטח אימת שמדובר במכולה של תמ"א 38, והיא לא חוסמת מעבר כאמור. בתום עבודות התמ"א, המכולה תפונה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן