ליגה ג': חלוקת נקודות בדרבי

בסוף השבוע שיחקו שלוש הנציגות של העיר אשדוד במסגרת המחזור ה-17 של ליגה ג', מחוז מרכז. ב'דרבי' המסקרן, בית'ר אשדוד ומ.כ אשדוד סיטי נפרדו בתוצאת תיקו 2-2 דרמטית, שהרחיק אותן מהצמרת. מ.כ הפועל בני אשדוד ניצחה בתוצאה 3-1 את הפועל טירת שלום, כאשר כל השערים נכב

צילום: אבי סמילה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

סוף שבוע מרתק לקבוצות ה'אשדודיות' בליגה ג', מחוז מרכז. במשחק שנערך ביום שישי בצהריים, נפגשו במגרש הסינטטי הקטן לעיני 150 צופים, קבוצות בית"ר אשדוד ומ.כ אשדוד סיטי למשחק חשוב וטעון. מי שעלתה ראשונה על הלוח הייתה בית"ר אשדוד שכבשה מרגלי אביב מנשה כבר אחרי שתי דקות. אשדוד סיטי הצליחה להתאושש ולהשוות בדקה ה-33, אחרי שער מצויין של שלמה אקלה בהתקפה מתפרצת. במחצית השנייה בית"ר עלתה שוב ליתרון בדקה ה-63 משער של שמעון ביטון וכבר ראתה את הנצחון מונח אצלה בכיס. אלא של'סיטי' היו תכניות אחרות ובתוספת הזמן שי אמר, שנכנס כמחליף, השווה את התוצאה וקבע שוויון 2-2 בסיום.

במחזור הבא אשדוד סיטי תצא למשחק החוץ הכי קשה בליגה, בגדרה, מול המוליכה שעדיין לא הפסידה העונה. בית"ר אשדוד תארח את עירוני בית שמש למשחק שבו היא חייבת לנצח כדי להישאר קרובה לצמרת.

ביום חמישי שעבר בערב, אירחה הנציגה השלישית של העיר בליגה ג', מחוז מרכז, מ.כ הפועל בני אשדוד את טירת שלום. המחצית הראשונה הייתה ללא מצבים והתאפיינה במשחק אגרסיבי למדי, כאשר ארבעה כרטיסים צהובים נשלפו ב-45 הדקות הראשונות. במחצית השנייה הסיפור היה שונה ובני אשדוד הצליחה להשתלט על המשחק. החל מהדקה השבעים, המארחת עשתה 'בליץ' וסיפקה דקות של כדורגל יעיל. בתוך פחות משמונה דקות הבקיעה בני אשדוד שלושה שערים והבטיחה את שלוש הנקודות היקרות. עוז עוזר כבש ראשון בדקה ה-70. אבשלום ביטון הכפיל את התוצאה בדקה ה-75 וכעבור שלוש דקות משה שלו קבע 3-0 לאשדוד. טירת שלום הצליחה רק לצמק בדקה ה-85 מרגלי שלומי טפרה.

ביום שישי הקרוב תתארח בני אשדוד ביבנה ותפגוש את מ.כ בית"ר יבנה שנמצאת במקום השני ומקדימה את בני אשדוד בחמש נקודות יתרון. בסיבוב הקודם ניצחה יבנה את אשדוד 3-1 ואם לקבוצה של המאמן ניר אבגי יש שאיפות לעלות ליגה, היא חייבת לנצח במחזור הקרוב.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן