אל אל דניאל

מכבי 'בן' בנות אשדוד ניצחה השבוע את 'נווה' דוד רמלה בחוץ בתוצאה 80-75 וקטעה לה רצף של תשעה נצחונות רצופים. אדאמס להטה עם 39 נקודות. בחמישי הקרוב תשחק הקבוצה מול בני יהודה, וביום שני הבא תארח את הפועל ראשל"צ

צילום: מנהלת הליגה
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי אשדוד השיגה ניצחון חוץ יוקרתי ברמלה, שקירב אותה לצמרת הגבוהה של ליגת העל בכדורסל נשים. האלופה ומחזיקת הגביע הציגה את משחקה הטוב ביותר העונה ושלטה לכל אורכו. דניאל אדאמס סיפקה את אחת ההופעות המרשימות בליגה בשנים האחרונות, כשקלעה שיא קריירה בישראל.

כבר ברבע הראשון, עלתה אשדוד ליתרון מבטיח והוליכה 2-10 אחרי חמש דקות בעזרת נקודות של ויואנס ואדאמס. הקבוצה של גלעד כץ המשיכה ללחוץ על הגז, ובאמצעות הגנת ברזל חתמה את הרבע ביתרון מבטיח של 24-10 על מוליכת הטבלה.

ברבע השני המארחת נכנסה למשחק והצליחה למחוק את הפער לחלוטין. שלשה של אלישה גריי, שחקנית רמלה קבעה שוויון 30-30, אך אשדוד הצליחה לחזור לעצמה ולסיים את המחצית ביתרון 44-38.

ברבע השלישי אדאמס הייתה דומיננטית ועם עזרה מצ'לסי הופקינס (ששיחקה לא בכשירות מלאה), מכבי אשדוד הגדילה את יתרונה במעט ולרבע האחרון ירדה ביתרון 56-47. ברבע האחרון שי דורון הובילה את אשדוד בצורה אחראית ושקולה. למרות רבע גדול של אלישה גריי, אשדוד הצליחה לשמור על היתרון עד לסיום ולנצח 80-75.

מכבי אשדוד עם ניצחון רביעי ברציפות, נמצאת כעת במקום השלישי בטבלה, עם מאזן של תשעה נצחונות מול שלושה הפסדים. ביום חמישי הקרוב תצא למשחק חוץ מול נועלת הטבלה בני יהודה ובשבוע הבא ביום שני, תארח את הפועל ראשל"צ באולם ה'קריה'.

קלעו לאשדוד: אדאמס- 39, ויקטוריה ויואנס- 21 (9 ריב' ו-8 אס'), שי דורון- 9, הופקינס- 8 ובארון- 3..

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן