ממשיכים להפסיד

מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה השבוע למכבי ראשל"צ בתוצאה 92-79 במסגרת המחזור ה-15 של ליגת 'ווינר'. בראיין טולפסן בלט עם 26 נק'. סטול שוב השתולל. ביום חמישי תארח אשדוד, המצויה במקום האחרון, את הפועל ת"א

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

החניכים של בראד גרינברג, הפסידו ביום שני השבוע באולם 'בית מכבי' בראשון לציון לעיני 1800 צופים, לחניכים של גיא גודס, מאמן מכבי ראשל"צ ונותרו במקום האחרון בטבלה. אשדוד פתחה דווקא טוב ובאמצעות יכולת מצויינת של ספנסר ווייס המתאזרח, עלתה ליתרון 22-14. אולם, הגנה רפויה של האורחת ושתי שלשות של עוז בלייזר, 'פורווד' ראשל"צ, הפכו את התוצאה והמארחת הוליכה 26-25 לאחר עשר דקות.

בפתיחת הרבע השני פול סטול קיבל טכנית, לאחר שזרק את הכדור על שופט המשחק. הרכז ירד עצבני לספסל ולא היה מרוצה מהשריקה. את ראשל"צ זה לא עניין ובעזרת משחק קבוצתי וישראלים נהדרים בדמותם של אולג קולשוב ואית שגב חתמה את המחצית ביתרון מבטיח של 51-42.

ברבע השלישי המילטון וסטיבנס צברו נקודות קלות והיתרון המשיך לצמוח. טולפסן ומילבורן הצליחו לקזז אותו במקצת בפתיחת הרבע הרביעי התוצאה הייתה 72-62. אשדוד ניסתה לחזור בדקות האחרונות ללא הועיל. תום מעיין ובראד גרינברג ספגו עבירות טכניות שהעידו על הלחץ והעצבים בקרב הקבוצה. בסיום 92-79 לראשל"צ.

ביום חמישי הקרוב תארח מכבי אשדוד את הפועל תל אביב לקרב תחתית חשוב. ארבעה ימים לאחר מכן, תגיע מכבי תל אביב הגדולה לאולם ה'קריה' למפגש מסקרן מול אשדוד. בכך אשדוד תשלים את שני המשחקים החסרים שלה, אשר לאחריהם, נדע לאיזה כיוון העונה הזאת הולכת. מה שבטוח, קהל רב צפוי לפקוד את שני המשחקים הקרובים של הקבוצה.

עוד קלעו לאשדוד: מילבורן 16, פליישר- 13, סטול- 10, ווייס- 9, מעיין- 3 ושושי-2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן