חזרה טוב מהפגרה

הפועל אשדוד ניצחה את הפועל קרית אונו בתוצאה 27-26, במשחק דרמטי, שפתח את הסיבוב השני בליגת 'ווינר' בכדוריד. ביום שישי הקרוב תארח הקבוצה את בני הרצליה (14:45) במסגרת המחזור ה-13

צילום: אדיר כהן
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

במשחק החזרה מהפגרה בת חודש הימים בליגת הכדוריד, יצאה הפועל אשדוד לקרית אונו, למשחק חוץ מול הפועל המקומית, מתחתית הליגה. המחצית הראשונה הייתה בינונית מבחינתה של הפועל אשדוד, כאשר היא מאבדת שבעה כדורים ומחמיצה הזדמנויות רבות ליד השער של היריבה. אולי זאת הפגרה שגרמה לשחקני הקבוצה להיראות חלודים ואולי יש לתלות זאת ביריבה מקרית אונו, שהתחזקה לאחרונה בשני שחקנים חדשים. תוצאת המחצית הייתה שוויון 13-13 והיא הפתיעה את הצופים שנכחו במשחק, לאור יחסי הכוחות לפני המשחק.

המחצית השנייה גם הייתה צמודה, כאשר חמש דקות לסיום ההתמודדות, המארחת הוליכה ביתרון שני שערים, הרבה בזכות יכולת טובה של השוער שלה שהדף כדורים מסוכנים של שחקני התקפת אשדוד. אולם, בדקות המכריעות של המשחק היה זה איתי סוויסה הצעיר, שחקן הפועל אשדוד שכבש שער מכריע וסחט פנדל עוד יותר מכריע, כדי לעזור לקבוצתו להחזיר את היתרון ולהחזיק בו עד תום ההתמודדות. בסיום 27-26 לחניכים של אולג בוטנקו, שמגדילים את הפער מהמקום השלישי לשבע נקודות. בשישי הקרוב תגיע כאמור, בני הרצליה מאמצע הטבלה לאולם 'מקיף ט" באשדוד.

כבשו לאשדוד: טל הרשקוביץ 8 שערים (מתוכם ארבעה פנדלים). גאבור לנגהאנס- 4. אסף בן גוזי, ישראל ביטרמן ושי הרשקוביץ'- 3 כל אחד. איתי סוויסה ויוסי ביטרמן- 1 כ"א.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן