משה אזוגי מאשדוד מצליח בגדול: בונה שלושה מלונות יוקרה בניו יורק

משה אזוגי יליד אשדוד בן 42 נשוי ואב לשלושה ילדים נחשב לאחד המצליחים בארצות הברית בתחום הנדל"ן . אזוגי שותף ומנכ״ל בחברת בראק קפיטל, בהיקף עסקים של 5.2 מיליארד דולר, מקים שלושה מלונות בניו יורק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משה אזוגי, יליד אשדוד נשוי ואב לשלושה ילדים הגיע לניו יורק לפני 13 שנה ומאז הוא עושה חיל בנדל"ן. אזוגי משמש שותף ומנכ״ל בחברת הנדל״ן בראק קפיטל, מפקח כיום על הקמת עשרה פרויקטים בניו יורק ובפלורידה, שאת היקפם הוא מעריך ב-2‪.5 מיליארד דולר. כך מדווח אתר הבנייה 'בונים אונליין' במדור 'מצליחים באמריקה'.

'בראק קפיטל' היא חברה בת אמריקאית של חברת בראק קפיטל הרשומה בהולנד. האיש ששולט בה הוא שמעון וינטראוב, שמתגורר בישראל. אזוגי, שגדל באשדוד, החל לעבוד עם וינטראוב בישראל לאחר שסיים תואר שני במינהל עסקים באוניברסיטת תל אביב. ב-1995 החליט וינטראוב להיכנס לשוק הנדל״ן בארה״ב, ואזוגי נשלח לניו יורק כדי לנהל את הפעילות.

התזמון של וינטראוב היה מצוין, כף מדווח אתר בונים אונליין": שוק הנדל״ן בארה״ב נסק בעשור שלאחר תחילת פעילותו שם. ואולם בשוק מספרים כי בראק אינה רק חברה בת מזל, אלא גם אחת שפועלת בחוכמה.

גם כיום, כאשר שוק הנדל״ן האמריקאי מקרטע על רקע התייבשות האשראי, אזוגי ממשיך לבנות. ״אנחנו בונים לשווקים מאוד ספציפיים, שאינם מושפעים מהמצב הכלכלי״, הוא אומר.

בראק קפיטל מקימה בימים אלה גם שלושה מלונות. עד לפני שנים אחדות נהגו יזמים להסב מלונות בניו יורק למגורים בגלל שוק הדירות הרותח, ואולם התיירים הרבים המציפים את העיר יוצרים מחסור בחדרי מלון. ״מספר התיירים המגיעים לעיר עלה השנה ב-5%, וההערכות הן כי הגידול ימשיך בשלוש השנים הקרובות״, אומר אזוגי.

 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן