מפתיע ותמוה: מה גרם לפרופסור שוקי שמר ולמנכ"ל דגן לעזוב את בית החולים אסותא אשדוד

רעידת אדמה באסותא אשדוד. פרופסור שוקי שמר, הרוח החיה מאחורי הקמת בית החולים עוזב את תפקיד יו"ר אסותא אשדוד והובקר הודיע על פרישה באופן מפתיע. וגם מנכ"ל בית החולים דודו דגן פורש. דוברת אסותא אשדוד מסרה הבוקר את ההודעה הבאה: "מנכ״ל בית החולים אסותא אשדוד הו

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

חילופיי גבריי בבית חולים אסותא אשדוד. יו"ר בית החולים, פרופסור שוקי שמר, פורש מתפקידו, ובמקומו מונה לתפקיד מנכ"ל מכבי רן סער. שמר וסער, ימשיכו לכהן בתפקידיהם המרכזיים : פרופסור שמר כיו"ר רשת אסותא הארצית וסער כמנכ"ל מכבי, הקופה השנייה בגודלה בישראל.

חלקו של פרופסור שמר בהקמת בית החולים אסותא באשדוד, היה משמעותי, והוא פעל במלוא הקיטור במשך 8 שנים להקמת בית החולים, שנחשב "הבייבי שלו". לכן מפתיע שהוא עוזב את התפקיד, אותו מילא בהצלחה. האם פרישתו קשורה לעובדה שבית החולים אסותא, צבר בשנתו הראשונה גירעון של כ- 150 מיליון? פרופסור שמר בראיונות לתקשורת טען כי אין קשר בין הדברים.

סער, בן 66, שירת בצה"ל כשירות כקצין בצנחנים ובנח"ל. למד כלכלה בארצות הברית ועבד כמאבטח בשגרירות ישראל. גויס ל"מוסד" בזכות שליטתו באנגלית, ושירת בתפקידים מבצעיים, בעיקר בחו"ל. לאחר 24 שנים פרש, לאחר שלדבריו לא הסתדר עם ראש "המוסד", אפרים הלוי. הוא בוגר המכללה לביטחון לאומי ובעל תואר שני במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה. לאחר פרישתו מ"המוסד" מונה בשנת 2000 לראש מחוז השרון של "מכבי שירותי בריאות", ושימש בתפקיד זה במשך שש שנים. בהמשך שימש במשך ארבע שנים ראש מחוז המרכז. ביולי 2011 נבחר לתפקיד מנכ"ל הקופה במקומו של פרופ' אהוד קוקיה/ בשנת 2014 קיבל את אות המנכ"ל המצטיין מטעם "אנשים ומחשבים" במהלך כהונתו הקימה "מכבי" את בית החולים אסותא אשדוד. מכהן כדירקטור בחברות בנות של "מכבי שירותי בריאות"..

מבית חולים אסותא אשדוד וממכבי נמסר בתגובה " פרופסור שמר, יו"ר מועצת המנהלים של אסותא מרכזים רפואיים, שכיהן במהלך שמונה השנים האחרונות כיו"ר אסותא אשדוד וליווה באופן צמוד את הקמתו והרצתו של בית החולים בשנה וחצי האחרונות, ביקש לסיים את תפקידו. דירקטוריון אסותא אשדוד החליט למנות את מנכ"ל מכבי, רן סער כיו"ר אסותא אשדוד. זהו בית חולים מצוין והמטרה היא להמשיך לחזקו כבית חולים מרכזי בדרום ולהוביל אותו לתהליכי אינטגרציה חדשניים עם הקהילה".

דוברת אסותא אשדוד מסרה הבוקר את ההודעה הבאה: "מנכ״ל בית החולים אסותא אשדוד הודיע היום (רביעי) על סיום תפקידו מסיבות אישיות.הדרקטוריון והנהלת ביה״ח מודים לד״ר דגן על פעילותו במהלך עשרת החודשים האחרונים. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך. פרופ׳ חיים ביטרמן ימשיך בתפקידו כמנהל בית החולים אסותא אשדוד"

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן