ראש העיר לסרי מברך את תלמידי נווה הרצוג

ראש העיר אמר כי: "ישיבת בני עקיבא קריית הרצוג מאוד חשובה לעיר אשדוד. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. אני שמח שמאז ומתמיד אתם מותג רוחני של העיר שלנו. אנחנו גאים בכם וגאים בהישגים שלכם"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מאות תלמידי ישיבת בני עקיבא קריית הרצוג קיבלו השבוע סרטון ברכה מראש העיר יחיאל לסרי בהודעת ווצאפ פרטית, לרגל קבלת התעודות וסיום המחצית הראשונה של השנה בהצלחה.

לסרי הוסיף: "ישיבת בני עקיבא קריית הרצוג מאוד חשוב לעיר אשדוד. ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו. אני שמח שמאז ומתמיד אתם מותג רוחני של העיר שלנו אשדוד. אנחנו גאים בכם וגאים בהישגים שלכם".

הסרטון נשלח במסגרת מהלך שהוביל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא בו שלחו עשרות ראשי ערים סרטון ברכה לתלמידים שלומדים במוסד של בני עקיבא בעירם, במטרה לחזק ולשמר את הקשר בין כל תלמיד ומוסד לראש העיר.

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט אמר: "אני מודה לראשי הערים ששיתפו פעולה ושמחו להירתם למשימה בשליחת הסרטון. שיתוף פעולה הדוק עם הרשות המקומית הוא הכרחי להצלחתינו בעבודת החינוך. קיבלנו תגובות חיוביות עצומות, הן מהתלמידים, הן מההורים והן מהצוות בכל מוסד ומוסד. התלמידים הרגישו כי הברכה הופנתה כלפיהם באופן אישי וכי ראש העיר גאה ומודע להצלחותיו של כל תלמיד ותלמידה ושל המקום בהם הם לומדים . הסרטון חיזק אצל כל תלמיד ותלמידה את גאוות היחידה לעיר ולמוסד ואת הרצון להמשיך לתרום ולהשפיע בטוב על הסביבה הקרובה והרחוקה. אנו בטוחים שמהלך זה ימשיך להיות בר השפעה בלימודים ובפעילות גם בהמשך השנה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן