עיריית אשדוד הגישה תלונה על מועצת באר טוביה

במכתב שנשלח למשטרה ולמשרד להגנת הסביבה נכתב כי בבדיקות שנערכו למי הנחל ולאיכות מי הים בחופי העיר נמצאו תוצאות מעל התקן הנדרש

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עיריית אשדוד הגישה תלונה למשטרה הירוקה בבקשה לפתוח בחקירה פלילית כנגד מועצת באר טוביה בעקבות הזרמת השפכים לנחל לכיש. בפנייה, שנשלחה גם למשרד להגנת הסביבה, נכתב כי בין התאריכים 22 בדצמבר ועד 9 בינואר הוזרמו לנחל מאות אלפי קוב של מי קולחים מזוהמים ללא היתר ומבלי שניתן לכך אישור מגורם מוסמך.

IMG 20190108 WA0006 resized

עורכי הדין שמייצגים את העירייה כתבו כי "בסיור שנערך במאגרי תימורים בי-8 בינואר נצפתה זרימה העוצמה חזקה מאוד בנקודה סמוכה לצינור, והורגשה צחנה חזקה של ביוב. עוד נכתב כי גוון מי הנחל היה עכור מאוד, ובמדידה ידנית של חמצן וחומציות מי הנחל התוצאות היו מעל התקן. "הקולחים המזוהמים התנקזו לנחל לכיש, משם לחופי העיר אשדוד, ולפי הנתונים שנמצאים בידי העירייה גרמו לזיהום חמור של חופי הים", נכתב בתלונה. "הזיהום שנוצר חייב סגירת חופים בעיר אשדוד, מפאת הסכנה לבריאות הציבור".

עוד נטען כי בבדיקות שנערכו בתחיל החודש לאיכות מי הים נמצאה חריגה משמעותית בערכי אנטרוקוק צואתי בחופים מי עמי, לידו, אורנים וקשתות, וכך גם בבדיקה שנערכה יומיים לאחר מכן. 

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן