"מאבק חברי האופוזיציה לעוד כותרת הוא להעצמת שמם של חברי אופוזיציה בלבד"

לאחר שנכחתי בישיבות מועצה, אני חייבת לסכם מהצד שלי את תחושותיי בנוגע לחברי האופוזיציה. גם להם יש השפעה רבה בהחלטות כאלה ואחרות, גם בידיהם ובפיהם הכוח לשנות, אך נראה שהאופוזיציה פיתחה לעצמה דרך התנהלות לא ראויה ושמה הפך מ"האופוזיציה" ל"ההתנגדות"
 

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ברור לכל כי נבחרי ציבור הם אותם אנשים שהציבור בחר כדי לייצג את דעותייהם ולדבר בשמם, לשנות לטובתם, לעשות עבורם את הטוב ביותר. כשמורכבת קואליציה וכל התיקים מחולקים בין הנבחרים, נשארת האופוזיציה שבה חברים אותם נבחרי ציבור כזה או אחר, אך חלקו לא מבוטל.

בישיבת המועצה האחרונה בה נכחתי, נראה שלא משנה מה הוצע או הועלה לסדר היום, האופוזיציה הגיעה עם התנגדות גם אם ההצעות שעלו הן לטובת הציבור. המאבק לעוד כותרת של התנגדות במדיה התקשורתית, מבלבלת את ציבור הבוחרים שאינם מבחינים כי ההתנגדויות הן לא לטובת הציבור והן להעצמת שמם של חברי אופוזיציה כאלה ואחרים.
החשש של חברי האופוזיציה, הוא שהקואליציה תצליח באותה הקדנציה לשרת את כלל התושבים והציבור יבחר בה בשנית וכך המרחק ממושבי ההנהגה מתעצם, לכן במקום לראות את טובת הציבור, הם מתנגדים, מתנגדים ושוב מתנגדים ומתרצים זאת בתירוצים לא הגיוניים, אך מצליחים לשבות "במאבקם" תושבים תמימים.

 

בפנייה אישית שלי אליכם חברי האופוזיצייה, שראיתי בעיני את התנגדויותכם לכל הצעה שעלתה, לחדד כי אישי ציבור המבקשים לייצג את בוחריהם ואת הציבור בכלל ורק טובתם היא לנגד עיניהם ולא המושבים המכובדים הם שקורצים להם, הם הראויים להערכה ולזכות לייצג את הציבור.

ציבור הבוחרים של חברי האופוזיצייה צריכים להתקומם גם כנגד נבחריהם באם הם רואים שהצבעותיהם הם נגד הצעות היכולות לשפר את תנאיהם, חייהם וזכויותיהם.
כמו כן וחשוב להדגיש, כי דעתי זהה לכך גם במקרים בהם האופוזיצייה מעלה הצעות לטובת הציבור והקואליציה מתנגדת. אני מאמינה כי נבחר ציבור שיצביע רק לטובת הציבור ויעלה אף הוא הצעות לסדר יום, יקבל תמיכה מהקואליציה וכן את תמיכת הציבור ממקום נכון וראוי ולכן כך אני מצפה גם מהאופוזיציה לנהוג.
אנו התושבים צריכים לחזק ולתמוך בנבחרינו וזאת רק במידה והם מייצגים אותנו נאמנה ולא משתמשים בנו להעצמתם האישית.

אני מאחלת רוב הצלחה לנבחרינו כולם כאחד בקדנציה זו והצלחתם תיהיה הייצוג של כולנו נאמנה.
ותזכרו, רק אהבה תביא אהבה

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן