ליגה א' על הכוונת

קבוצת מכבי עירוני אשדוד ניצחה בשבוע שעבר את קבוצת בני כסייפה בתוצאה 3-1, במשחק חוץ שנערך באיצטדיון בקרית גת. אזברגה כבש נגד קבוצתו לשעבר. עירוני ממשיכה להוביל את טבלת ליגה ב' דרום. ביום שישי בשעה 12:45, מ.ס באר שבע תגיע למגרש ה'סינטטיקו' באשדוד

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ביום שישי האחרון יצאה עירוני אשדוד למשחק חוץ קשה באיצטדיון בקרית גת, נגד העולה החדשה מ.ס בני כסייפה במסגרת המחזור ה-17 של ליגה ב' דרום. הקבוצה חזרה עם ניצחון יקר שהשאיר אותה במקום הראשון, עם מספר נקודות זהה לזה של עירוני קרית מלאכי, כאשר לעירוני, הפרש שערים טוב יותר.

מי שכבש ראשון אחרי שמונה דקות בלבד והימם את המארחת, היה חלוץ הרכש הישאם אזברגה, שחתם באשדוד רק לפני שבועיים, וכבר הספיק להבקיע במדיה ארבעה שערים. החלוץ שיחק בבני כסייפה ועזר לה בשנה שעברה להעפיל לליגה ב' כשסיים כמלך שערי הקבוצה. אזברגה בן ה-22 נראה לפי שעה רכש מוצלח המשתלב יפה במערך של שי מאור, מאמן הקבוצה.

בדקה ה-14 קבע הקשר גיא עובדיה 2-0 לאורחת וביסס את יתרונה. המארחת לא ויתרה, וחזרה למשחק באמצעות שער מצמק מרגלי ואסים אלאטרש בדקה ה-29. בדקה ה-86 מהלך יפה של עירוני, שהסתיים בבישול של נדב עמר לעידן חג'ג' קבע את תוצאת המשחק, ונתן את האות לחגיגות של 300 אוהדי עירוני שליוו את הקבוצה למשחק החוץ.

בצהרי יום שישי הקרוב תתמודד עירוני אשדוד מול קבוצת מ.ס באר שבע העיקשת, הממוקמת במקום התשיעי בטבלה, כאשר בסיבוב הקודם נפרדו הקבוצות בתוצאת תיקו 1-1. אשדוד תרצה להשיג את הניצחון הרביעי ברציפות ולהמשיך את המומנטום המצויין שהיא נמצאת בו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן