סיבוב שני בפתח

בהפועל אדומים אשדוד נפרדו מהשוער יוסי שקל והחתימו במקומו את השוער המבטיח דין גל. גם אור הרשקוביץ' הבלם חתם בקבוצה. מעמדו של גילי לנדאו מתערער. מוצ"ש ב-20:00: הפועל אזור מגיעה לאשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

משחקי הסיבוב השני בליגת א' דרום יצאו לדרך בסוף השבוע הקרוב ובהפועל אדומים אשדוד קיימת דריכות לקראתם. הקבוצה ממוקמת במקום השלישי המוביל ל'פלייאוף' ורחוקה שמונה נקודות מהמקום הראשון, המוביל לליגה הלאומית, שם נמצאת כרגע מ.ס כפר קאסם. מעמדו של המאמן גילי לנדאו לא נראה יציב לפי שעה, לאור שתי תוצאות התיקו המאכזבות נגד מכבי קרית גת ומכבי שעריים שחתמו את משחקי הסיבוב הראשון. במוצאי שבת, במגרש הסינטטי באשדוד, תארח הקבוצה את קבוצתה של הפועל אזור מתחתית ליגה א' דרום ובאשדוד יודעים שרק ניצחון ירגיע את המערכת הלחוצה.

בקבוצה ביצעו שינויים משמעותיים השבוע, כאשר השוער דין גל, בן ה-25 חתם בקבוצה, על חשבונו של יוסי שקל שעזב. גל גדל במחלקת הנוער של מכבי נתניה והעפיל עימה לליגת העל לפני כשנתיים. השוער המוכשר גם שיחק בנבחרות ישראל הצעירות, אך עבר פציעה קשה ברצועה הצולבת שהשביתה אותו לתקופה ארוכה. באדומים אשדוד מקווים שדין גל יחזור לימיו הנהדרים ויוכיח שעתידו עוד לפניו. שחקן נוסף ומסקרן שהצטרף השבוע לקבוצה, הוא הבלם אור הרשקוביץ' המגיע מקבוצת מכבי יבנה. יהיה מעניין לראות את השילוב החדש בהגנת אדומים אשדוד שאמור לשדרג אותה ולקרב אותה לקבוצת מ.כ כפר קאסם, שכרגע, שולטת ללא עוררין בליגה א' דרום.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן