עידן חדש בעירוני

עידן חג’ג’ והישאם אזברגה הם שני שחקני הרכש החדשים של עירוני שהבקיעו בשני המשחקים הראשונים של הסיבוב השני של הליגה. חג’ג’ ואזברגה מועמדים להוביל את חוד ההתקפה של עירוני. הפתיחה הטובה של עירוני מעמידה אותה בראש הטבלה ופותחת פער קטן בנקודות מול היריבות בצמרת

צילום: מוטי קדוש
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עירוני סיימה את הסיבוב הראשון בליגה במקום החמישי וזאת בשל איבוד נקודות במספר משחקים. הראשון היה מול ירוחם במשחק חוץ, כתוצאה משער יחיד במשחק. בהמשך הסתיימה התוצאה בתיקו בחוץ מול דימונה. כמו כן, הפסד ביתי לקרית מלאכי בבית, בשער שהגיע מאחת ההתקפות היחידות של מלאכי במשחק. הפסד נוסף היה במשחק חוץ מול מכבי שדרות בתוצאה 4:0. ההתקפה של עירוני נראתה עייפה ולא ממש תפקדה מול היריבות על כרטיס העלייה. עירוני הייתה חייבת חלוצים על מנת לחזק את הקו ההתקפי של הקבוצה על מנת לעמוד במטרה ולעלות העונה לליגה א'. לכן בפגרה עירוני חתימה את עידן חג’ג’ משחק בעמדת הקשר. חג’ג’ יש לו רקורד של שחקן עליות כמי שהצליח לעשות זאת עם כפר קאסם והפועל מרמורק. הרכש השני היה הישאם אזברגה הגיע מכסייפה לאחר שכבש 11 שערים, ונחשב למלך השערים בליגה. אזברגה הגיע לאחר שהאדומים סירבו להחזיר את טרבלסי לעירוני בגלל שהם לא שהאדומים לא רצו לחזק את היריבה העירונית.

חוד החנית: חג’ג’ ואזברגה

במשחק הראשון בסיבוב השני שיחקה עירוני בבית מול בני יצ'אלאל רחובות. עירוני סיימה את המפגש עם 5 שערים. שלושת השערים הראשונים היו של אזברגה. ברוך דגו וגיא עובדיה כבשו כל אחד שער.חג’ג’ לא הבקיע אבל היה גורם דומיננטי בהתקפה. במשחק השני בליגה שיחקה עירוני בחוץ מול עירוני כסייפה. שתי הקבוצות נפגשו באיצטדיון בקרית גת. כספייה ידועה כקבוצה שלא עושה הנחות במיוחד שמדובר בקבוצות צמרת בליגה, למרות שכספייה נמצאת במרכז הטבלה. במשחק מול כספייה, עירוני נראתה פחות מאיימת בכך שאזברגה שהיה שחקן מפתח בקבוצה שיחק במדי עירוני. אזברגה לא עשה הנחות לקבצותו לשעבר והבקיע את השער הראשון כבר בדקה השביעית של המשחק. עירוני המשיכה ללחוץ וכעבור שש דקות, בדקה ה-14 גיא עובדיה הכניס את השני. כספייה לא וויתרה לחזור למשחק והבקיע שער בדקה ה-29. תוצאת מחצית 2:1 לעירוני.

במחצית השנייה שחקני עירוני שלטו במשחק ונראה שהם נחושים לעוד שער יתרון. חג'ג' היה בין השחקנים הבולטים במגרש שהצליח מדי פעם ליצור מצבים והשער הורגש באוויר. בדקה 86, נדב עמר בישל מדויק לעידן חג'ג' שקיבל את ההזדמנות שלו וסיים בבעיטה הישר לשער של כספייה 3:1 לעירוני בסיום.

הסיבוב השני: המאני טיים לעלייה

עירוני יודעת שהיא לא יכולה לאבד יותר נקודות בשום משחק על מנת להגיע למקום הראשון, ולא להגיע לשלבי ההצלבה כמו עונה שעברה שבסופם נשארה ליגה.

המשחק הבא יהיה בבית מול מועדון ספורט באר שבע. אך המבחן האמיתי הראשון לסיבוב יהיה בעוד שבועיים ביום שישי במשחק חוץ מול דימונה. במידה שחג’ג’ ואזברגה ימשיכו את היכולת שלהם על המשחק, נראה שעירוני תיקח את הכרטיס לליגה א' מהמקום הראשון בליגה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן