הדחה כואבת מהגביע, אופטימיות בליגה

שבוע לא פשוט עבר על מכבי 'בן' בנות אשדוד, שהפסידה לרמת חן באולם ה'קריה', ביום חמישי שעבר במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, וחזרה לנצח בליגה, ארבעה ימים לאחר מכן את הפועל פ"ת. בשבוע הבא: אשדוד נגד רמלה בחוץ

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מחזיקת גביע המדינה, מכבי 'בן' בנות אשדוד הודחה ממשחקי גביע המדינה לאחר שהפסידה בביתה במשחק דרמטי למכבי רמתן חן בתוצאה 77-75. המשחק היה צמוד, הפכפך ומורט עצבים. במשחקי גביע, מהם אין דרך חזרה האמוציות מדברות ובסיום אנשי אשדוד התפרצו על השופטים וטענו לשיפוט חדש צדדי.

הרבע הראשון היה שקול כאשר הזרה המצויינת של רמת חן טיירה ראפין-פראט הראיתה דומיננטיות מצד אחד וצ'לסי הופקינס הציגה יעילות בצד השני. אחרי עשר דקות התוצאה הייתה 24-24. ברבע השני רמת חן עלתה ליתרון קל, הרבה בזכות נעמה שפיר ואלכס הארדן שקלעו בספרות כפולות והובילו ריצת 11-0. אשדוד הצליחה לחזור למשחק לקראת המחצית ורמת חן הובילה 46-40 במחצית.

ברבע השלישי דניאל אדאמס מאשדוד הייתה מצויינת והובילה את המארחת ליתרון, שנמחק באופן מיידי על ידי ריצת 9-0 של האורחת. ברבע האחרון אשדוד שוב חזרה להוביל אך ריצה נוספת של רמת חן, הפעם 8-0 נתנה לה את השליטה במשחק. הופקינס לא ויתרה ובמהלכי קלאץ' אדירים החזירה את אשדוד למשחק. ליסה בארון המשתפרת קלעה שלשה גדולה שצימקה להפרש של נקודה אחת בלבד. קטיה לויצקי, לשעבר באשדוד, קלעה סל חשוב שהעלה את רמת חן ליתרון 76-73 כשנותרה דקה אחת לסיום. אשדוד יצאה להתקפה חשובה ולא הצליחה לייצר מצב קליעה. הופקינס בלחץ של זמן, במהלך גדול, קיזזה שוב לנקודה הפרש. וכשעל השעון נותרו שניות ספורות לסיום התחיל הבלאגן. השופטים שרקו שתי עבירות תוקף שהעבירו את הכדור בין שתי הקבוצות. אנשי הנהלת אשדוד התלוננו בצורה קשה כנגד השיפוט ובמגרש התחוללה מהומה קטנה. בסיום 77-75 והדחה כואבת לאשדוד.

גלעד כץ מאמן הקבוצה אמר בסיום: "עשינו טעויות בסוף. רדפנו רוב המשחק. היו כל כך הרבה אירועים בדקות האחרונות. יש פה הרבה אמוציות. שיחקנו כמו אלופה וזה הפסד כואב." כשנשאל כץ על השיפוט הגיב בשתיקה ארוכה ואמר: "צריך לספור עד 10. תפקידי כמאמן הוא להוביל מערכת שמובילה את הכדורסל הישראלי וככה צריך להתנהג."

קלעו לאשדוד: ויקטוריה ויואנס- 20, צ'לסי הופקינס- 18, דניאל אדאמס- 18, שי דורון- 11, ליסה בארון- 8.

מכבי בנות אשדוד-הפועל פ"ת, אולם ה'קריה', מחזור 13

לאחר ההדחה הכואבת, התאוששה הקבוצה על חשבונה של הפועל פ"ת, ניצחה אותה 80-67 והשיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. צ'לסי הופקינס כיכבה והשיגה בפעם השנייה העונה 'טריפל דאבל' יוצא מהכלל של 11 נ'ק, 14 כ"ח ו-11 אס'.

אשדוד פתחה חזק והציגה הגנה טובה מאוד שהשאירה את האורחת על 26 נקודות בלבד במחצית. אדאמס והופקינס צברו נקודות קלות ואחרי רבע ראשון התוצאה הייתה 20-11 לאשדוד. את הרבע השני אשדוד פתחה בריצת 11-0 שהעלתה אותה ליתרון 31-11. במחצית צעדה אשדוד ביתרון 40-26, הרבה בזכות הגנה מצויינת שהמאמן כץ הצליח להטמיע בה.

ברבע השלישי הקבוצה האורחת עשתה קולות של חזרה למשחק וצימקה לחד ספרתי, אך דקות טובות של צמד הישראליות שי דורון וירדן גוט מנעו 'קאמבק'. 62-46 הייתה התוצאה בתום שלושה רבעים והרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד.

עוד קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס- 20, שי דורון- 19, ליסה בארון- 13, ויקטוריה ויואנס- 13 וירדן גוט- 4.

במחזור הבא, שיתקיים ביום שני הקרוב, תצא מכבי בנות אשדוד, שכבר נמצאת במקום השלישי בטבלה, למשחק חוץ קשה ברמלה נגד קבוצת 'נווה דוד' רמלה, הנמצאת בתקופה מדהימה של תשעה ניצחונות רצופים ויחד עם זאת, מוליכה את הטבלה.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן