יש מישהו בבית

ביום ראשון השבוע, אירחה קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה את בני הרצליה והשיגה בשעה טובה את ניצחונה הראשון העונה באולם ה'קריה' 94-73. מילבורן וסטול בלטו. ביום שני הקרוב תצא הקבוצה למשחק חוץ באולם 'בית מכבי', נגד מכבי ראשון לציון. גרינברג: "חזרנו לטור הנצחונות אח

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

קבוצת מכבי אשדוד/באר טוביה הביסה בביתה במשחק תחתית חשוב לעיני 680 צופים, את בני הרצליה ושיפרה את מעמדה בחלק התחתון של טבלת ליגת העל. כשמתבוננים בטבלה, חשוב לזכור שלקבוצה יש שני משחקים חסרים בבית, נגד הפועל ומכבי תל אביב, שיתקיימו בתאריכים ה-24 וה-29 בינואר (בהתאמה). ידענו שהיה מוקדם להספיד את החבורה הנמרצת של גרינברג, שהציגה את משחקה הטוב ביותר העונה, ובקבוצה יודעים שביום בהיר ובתסריט אופטימי, אפשר לראות את ה'פלייאוף' בהישג יד.

אשדוד פתחה חזק את הרבע הראשון ובאמצעות שלשות של ספנסר ווייס, (שחזר מפציעה והיה נפלא עם עשר נקודות וחמישה אסיסטים), פול סטול ולנדון מילבורן עלתה ליתרון של 16-6 ולמעשה השתלטה על המשחק. הרצליה ניסתה לחזור ולרגע חשבה שהיא מצליחה, אך פסק זמן מתוזמן היטב של המאמן המקומי, בראד גרינברג, העיר את שחקניו, שהגדילו שוב את היתרון ואחרי עשר דקות התוצאה הייתה 23-14 ל'דולפינים'.

ברבע השני אשדוד כבר 'טסה' ל-15 הפרש, אך פסק זמן של מאמן הרצליה הסלובני, גאשפר פוטוצ'ניק נתן את האות לריצה של הקבוצה האורחת, שבאמצעות דקות מצויינות של כארם משעור וג'רל בנימון, הצליחה לצמק את התוצאה עד להפסקה. במחצית 37-35 לאשדוד. תוצאה שנראית צמודה ולבטח גם מלחיצה.

במחצית השנייה הרצליה הצליחה לעלות ליתרון קטן. מד הלחץ באולם ה'קריה' עלה אל על כאשר 15 דקות לסיום המשחק, ביצע פול סטול עבירה רביעית. גרינברג בהחלטה גאונית, סמך על הרכז האמריקני/מקסיקני שלו ובחר להשאיר אותו במגרש. סטול גמל לו במהלכים גדולים שהחזירו את השליטה במשחק למכבי אשדוד. סטול היה בכל מקום והוביל ריצת 10-0 לאשדוד, תוך שהוא רושם שורה סטטיסטית מרשימה לכל הדעות. סך הכל היו לסטול 24 נק', 10 אס', 5 כדורים חוזרים, 6 שלשות ובנוסף, הרכז סחט שמונה עבירות משחקני היריבה. שלשה של האחרון סגרה את הרבע השלישי ביתרון 64-55 לאשדוד.

ברבע האחרון אשדוד עברה למצב רוח של דריסה ונתנה 'שואו' לקהל הנאמן והרועש שלה. סטול, מילבורן וטולפסן הובילו ריצה נהדרת של 16-0 וגרמו לדקות האחרונות להיראות חסרות משמעות. תוצאת 94-73 בסיום, המחזירה את מכבי אשדוד המשתפרת לעניינים.

בשבוע הבא, ביום ב', בשעה 20:30, תשחק אשדוד נגד מכבי ראשון לציון, כאשר ניצחון יהווה מקפצה משמעותית לבריחה מהתחתית ולשאיפות 'פלייאוף'. הרכש החדש ג'וש קארטר צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במשחק זה, כאשר לא שיחק נגד הרצליה. קפטן הקבוצה, אייזק רוזפלט ממשיך לעשות בדיקות רפואיות מקיפות כדי לברר את חומרת פציעתו. בימים הקרובים תקבל הקבוצה את הבשורה לגבי המשך דרכו של השחקן, כאשר קיים חשש כי סיים את העונה.

גרינברג אמר בסיום: "שיחקנו חזק ורצינו יותר. זכינו בכדורים חשובים באמצעות נחישות. חטפנו 13 כדורים, חסמנו ארבע פעמים ואיבדנו פחות כדורים. איבדנו את ליס שושי בשל פציעה ונאלצנו לעבור לשחק בהרכב נמוך במחצית השנייה. מילבורן וטולפסן קלעו באחוזים נהדרים ופול סטול היה גם ענק כמוהם. ספנסר ווייס לא שיחק שבעה שבועות וחזר נהדר. גם תום מעיין ועידו פליישר היו מצויינים בהגנה. גם ליס שושי היה בדרך למשחק מצויין ונפצע. נברר בקרוב עם הצוות הרפואי לגבי מצבו."

עוד קלעו לאשדוד: מילבורן- 26, בראיין טולפסן- 20, שושי- 7, מעיין- 5 ופליישר- 2.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן