עונת הפיטורין? מוטי מלכא ויהודה אבידן על הכוונת

האם יו"ר חפ"א יהודה אבידן ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה מוטי מלכא יסיימו את תפקידם בקרוב? סגן ראש העירייה, והממונה על תיק חפ"א שמעון כצנלסון הציע לאבידן לסיים תפקידו. כצנלסון: "אין תגובה" ואילו אבידן: "היחידי שמוסמך לדבר איתי זה גרשוב". וגם ממלא מקום ראש העי

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

האם מעמדם של יהודה אבידן מנכ"ל חפ"א ומנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה, מוטי מלכא בסכנה? האם הם יודחו מתפקידם לטובת אחרים? אם שואלים את ממלא מקום ראש העיר אשדוד, אבי אמסלם הממונה הישיר על המשכן ועל מלכא, הרי שצריך להחליף את כל המנכ"לים שמכהנים יותר מידי שנים. אמסלם אומר זאת עם או בלי קשר לניסיון של סגן ראש העיר סניה כצנלסון להדיח את אבידן מחפ"א (כצנלסון ממונה על חפ"א באמצעות ולדימיר גרשוב חברו לסיעה). אמסלם הודיע השבוע כי בכוונתו לבחון את המשך כהונתו של מלכא. "אזמן אותו לשיחה ואבדוק את תפקודו. דעתי היא שמנכ"ל בחברה עירונית לא צריך לכהן 10 ו-20 שנה”.

IMG 2287

זה החל בזימונו של אבידן ללשכתו של כצנלסון, שם ביקש ממנו לסיים את תפקידו. ממה שידוע אבידן לא נענה ל"הצעה" וענה לו כי מי שמופקד עליו אינו כצנלסון אלא ולדימיר גרשוב וכי מדובר לתפקיד במכרז ולא כמינוי פוליטי. אבידן בכל מקום אפשרי סיפר על כך ויצר סבב מהומה גדולה. כצנלסון סירב להגיב על העניין ומילא את פיו מים.

אבידן ממלא את תפקיד היו"ר כמעט עשור ונחשב בעבר למקורבו של שר הפנים אריה דרעי מש"ס, כמו כן בזמנו נחשב כמקובל מאוד על ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי שנתן לו גיבוי בעבר. עם היו"ר של חפ"א גרשוב עצמו הוא מיודד מאוד והם עובדים בהרמוניה. גרשוב לא הכי שש לפטר את אבידן. אולם אם כצנלסון הוא זה שיחליט גרושב ייאלץ לקבל את הדין. בעניין פיטוריו של אבידן, אם וזה יקרה יש להניח שבסביבתו של ראש העיר לסרי לא יזילו דמעות וספק אם יתערבו כדי לבטל את היוזמה לפטרו. הסיבה: בסביבתו הפוליטית של לסרי מזכירים בזעם השבוע את העובדה שהוא, אבידן חיפש מועמד אלטרנטיבי ללסרי לפני הבחירות.

ולדימיר גרשוב יו"ר דירקטוריון חפ"א מסר בתגובה: "לא התבקשתי מאף אחד לפטר אף אחד. חוץ מזה מי שיכול לפטר אותו לשמוע אותו זה דירקטוריון של חפ"א שאני בראשו כבר 20 שנה".

יש כוונה כזו?

"יש לנו מנכ"ל טוב ואם יהיה סבב מנכ"לים בעירייה זה משהו אחר. אם הוא ירצה הוא יכול ללכת למקום אחר. אני לא יכול למנוע ממנו. אבל לפטר? מה זאת אומרת לפטר? הוא נכנס דרך מכרז, אז צריך איזה תהליך אי אפשר ככה. זה לא סתם משרת אמון שלי או מישהו אחר, זה משרה מקצועית פרופר, ולזה יש תהליך. אי אפשר לשלוח מנכ"ל הביתה. מנכ"ל של חברה מצליחה עם כל כך הרבה פרויקטים״.

יהודה אבידן מסר בתגובה: "אני נפגש עם כל חבר מועצה בעירייה שרוצה להיפגש איתי. היחיד שמדבר איתי בענייני חפ"א, ומוסמך לדבר איתי בענייני חפ"א הוא ולדימיר גרשוב שהוא היו"ר והממונה על חפ"א וממנו לא שמעתי שום דבר”.

ממלא מקום ראש העיר, אבי אמסלם: "אם מוטי מלכא לא יעבוד על פי החזון שלי אני אחליף אותו"

הממונה על המשכן לאמנויות הבמה, ממלא מקום ראש העיר אבי אמסלם מתכוון לבחון את התאמתו של מוטי מלכא המנכ"ל של המשכן "אני בעד להחליף כל קדנציה מנכ"ל כי לא בריא שמנכ"ל יכהן הרבה שנים"

כמו כצנלסון גם יו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם מתכנן לבחון את סוגית המנכ"לים של התאגידים שבאחריותו, מוטי מלכא מנכ"ל המשכן, וסימונה מורלי מנכ"לית הרשות למאבק בהתמכרויות. שני הגופים הללו תחת אחריות אמסלם. "אני בעד ריענון בכל החברות העירוניות של מנכ"לים" אומר אמסלם. "זה נכון מאוד בכל משרד ממשלתי מחליפים מנכ"לים אחרי 4 שנים. לא תראה מנכ"ל מכהן יותר מקדנציה אחת. כאן בעיריית אשדוד יש מנכ"לים 10 ו20 שנה. אשב עם מלכא ועם מורלי ואבדוק. אני מנהל מדיניות ואם הם לא יפעלו על פי המדיניות שלי הם יוחלפו, חד משמעית”.

86586585

קיבלת תיאבון מכצנלסון שרוצה להחליף את אבידן כמנכ"ל חפ"א?

"לא יודע מה יש שם, לא שמעתי ולא מעורב. אני אומר שלא בריא שמנכ"ל יהיה יותר מקדנציה של 5 או 4 שנים. אם אחליט שמלכא ומורלי ישארו זה רק אם יקבלו את המדיניות שלי ברוח החזון שלי. יש לי הרבה דברים לברר ולבודק בטרם אחליט”.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן