הנמר האשדודי חוגג 55

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

פריחה חיפשה מונית ביום חמישי שעבר בערב ולא מצאה. בדיקה העלתה שרבים מהם הגיעו לאולמי "אהובת הספן" בעיר‫, לחגוג יום הולדת 55 לנהג הוותיק יהודה פרץ המוכר כ׳יהודה הנמר׳. כשפריחה ניסתה לברר מאין קיבל את הכינוי ׳הנמר׳‫, השוב יהודה כי כולם קוראים לו הנמר כי "אני תמיד עם נמרים".

IMG 9561

פריחה רוצה לספר לכם כי פרץ משמש כבר כמעט 30 שנה כנהג מונית בתחנת "מוניות קניון אשדוד" וצבר מספר רב של לקוחות שנוסעים איתו קבוע. עוד הגיעו לחגוג איתו בת זוגו סוזן‫, שלושת ילדיו, 4 נכדותיו, משפחה‫, קולגות לעבודה וכמובן לקוחות שביקשו לברך אותו. בתפריט: ארוחת ערב כיד המלך, ובאמנותי הזמרת גלית סדן. פריחה מאחלת מזל טוב‫.

IMG 9570

‫(צילומים‫: דודי‫, ׳בוזגלוס‫ צלמים׳)

פריחה קלטה במצלמתה פגישה מחויכת ופוריה על קפה. את יועצת ראש העיר אשדוד למעמד האישה אהובה עמרם ואירית אלמוזנינו חברת המועצה החדשה. פריחה שמעה כי הן דיברו על קידום המשרד לקידום מעמד האישה, שתכלול השקעה רבה בנשות אשדוד, נשות עסקים, יזמיות ונערות. פריחה מאחלת הצלחה

פריחה שמעה כי היזמית שוש נחמיאס מאשדוד שילבה ביזניס אנד פלאג'ר לצד משלחת מכובדת לסין. שוש נחמיאס ביחד עם שרון נחמיאס קובי בביקור בסין במסגרת משלחת של בכירי המשק הישראלי, לצד קונסול ישראל ,ראש עיריית דימונה בני ביטון, הכלכלן שלמה מעוז, מנכל המוסד לבטיחות וגהות ד״ר אורנית רז.

שוש נחמיאס עם עופר פטרסבורג

51556262

פריחה שמעה כי הם קיבלו הרבה כבוד משר הכלכלה הסיני, ראש עיריית גוונצ׳או ובכירי ממשלת הונג קונג, לצד חברת הבנייה הסינית בגוונזו R&F מהגדולות בעולם בהנחיית העיתונאי עופר פטרסבורג. פריחה שמעה שכמה עסקאות מענינות היו על הפרק ובקרוב נדע מהם.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן