מה עשה זוכה משחקי השף באשדוד?

״בוקר אור״ לשחקנית אטנר' אחווה סיטבון וצ׳רווני מחליפות את מירי בוהדנה וירדן ויזל, כוכבת "המרוץ למיליון" תגיע לאשדוד

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

עדשת המצלמה של המדור‫, תפסה בשבוע שעבר את ״אורן אסידו זוכה הריאלטי ״משחקי השף״ שהיה בנבחרת של אסף גרניט‫, שהגיע למדידות ראשונות בחנות האופנה ‫״פיגל לקראת חתונתו שתערך בחודש יוני‫.

השחקנית האשדודית סיוון אטנר, בשביל המכורים של שנות השמונים, היא פרידה אישתו של ויטלי השכן הקווקזי של פרוספר הרי הוא שלום אסייג, הוזמנה לתוכנית ״בוקר אור״ כדי לדבר בין היתר, גם על ויטלי בן זוגה בתוכנית. היה צחוקים.

השחקנית אטנר

יובל דיין‫, הזמרת האשדודית שאנחנו עוקבים אחריה עוד כשהייתה ב״דה וויס״ הוציאה לאחרונה שיר חדש בשם "לפתוח את הלב", אותו כתבה והלחינה לעיבוד והפקה מוסיקלית של פטריק סבג. הסינגל החדש מלווה את סיבוב ההופעות הארצי הגדול, שיפתח ב-1 בפברואר בהופעה ראשונה בהיכל התרבות בת”א‫. תרשמו לפניכם‫.

Screen Shot 2019 01 09 at 1.25.05 PM

הדוגמנית והמנחה מירי בוהדנה‫, נפרדת השנה מקמפיין אופנה נחשב של רשת האופנה ״אריסטו שמט״‫. מי שיתפוס את מקומה הן שלוש מפורסמות אחרות‫, ששתיים מהן מאשדוד‫: אחווה סיטבון‫, הרווקה בזוגיות שמתוגררת מעבר לים‫, אשדודית נוספת‫: ג׳ני צרוואני והשלישית שני גולדשטיין‫. שלושתם מיוצגות אצל אלינור שחר וישתפו פעולה על סט הצילומים‫.

אירוע השקת בושם פאקו רבן pure xs לנשים צילום אביב חופי 6

(צילום: אביב חופי)

"בחברת האופנה בחרו בשלוש הבנות כי הן מייצגות נשים חזקות", סיפר מקור המעורב בפרטים, "ובעיקר כי הן נורא פעילות ברשתות החברתיות, כך שמעבר לקמפיין שיפורסם בשלטי חוצות, הבנות גם יעשו עבודה גם ברשת". כך שבפעם הבאה שתראו תמונות שלהן בבגדים נוצצים, תבינו לבד מאיפה הן קנו אותם, או יותר נכון קיבלו אותם.

המדור עדיין מבולבל מצד אחד נצפה דוד‫ רביבו הבועט, שמככב בימים אלו בתוכנית ״גולסטאר״, יחד עם בל אגם שמככבת בתוכנית ״גולסטאריות״‫, בחגיגות השנה האזרחית החדשה‫. השניים הכירו לאחרונה במסגרת הופעתם בעונות השונות של אותה התוכנית‫. ומצד שני כבר שלושה שבועות‫, שהוא מחזיק ידיים עם שירה בר היפהפיה מיס פרוגרס ישראל לשנת 2017. אגב רביבו מאשר את הפרטים

646562255

61556

תכינו את הבטן‫: הבדרן והכוכב ישראל קטורזה‫, משלנו‫, מחפש בימים אלו שחקנית שתגלם את אשתו סורלה‫, בסדרה המתהווה שלו על זוג הורים לשבעה ילדים‫. בדיוק כמו שיש להם‫. אם תחכו בסבלנות‫, תקבלו גם פרטים‫.

ישראל וסורלה קטורזה ביד חרוצים 11

צהרי יום שני ברדיו דרום, שמש חמימה ומזג אוויר מושלם. במתחם התחנה נפרסו שולחנות וארוחה מפנקת וטעימה כיד המלך הוגשה לכל עובדי התחנה. הגיעו במיוחד להסתודד ולרקום שיתופי פעולה עתידיים: אמירה בוזגלו – מגישת התוכנית "באה בטוב", צביקה הדר – מגיש התוכנית – "לצבי בא רדיו"והאחד והיחיד – המוכשר והצנוע: עידן רייכל, ש"נתפס" באולפנים עם קלידים…. יחד עם שדרני תחנת רדיו 101.5FM. מה בדיוק הם שרו…? תגלו בהמשך

נא לפתוח יומנים‫: 
23.1, החל מהשעה 18:00, ירדן ויזל, כוכבת "המרוץ למיליון" מגיעה למתחם הסטאר סנטר , ומכניסה את כולם לעולם האינסטגרם שלה ומסבירה מהו הפיד הכי טוב, אילו זוויות הכי כדאי לצלם ומהו התוכן הטוב ביותר שחייב לשים באינסטגרם מצליח. בנוסף תחשוף ירדן את הסודות שלה לעולם האינטסגרם והאופנה.

ירדן ויזל מתמודדת המירוץ למיליון 2

אמנם מסיבת הכריסמס המדוברת כבר מאחורינו‫, אבל אצל קים קרדשיאן היא עדיין נחגגת‫. המסיבה המדוברת הייתה מלאה בסלבס שלבשו את שלל מותגי העל. מבין האורחות החשובות שהסתובבו היה ניתן להבחין ב BFF של קלואי קרדישאן, מליקה, שלבשה שמלה של המעצבת הישראלית ברטה. מליקה מוכרת בעיקר בזכות היותה "החברה הכי טובה של" והופעותיה הרבות בתוכנית. בנוסף, לאחרונה חברה לחברת קוסמטיקה והשיקה ליין איפור ביחד עם קלואי.

מליקה לובשת שמלה של ברטה במסיבת

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן