האם גילי לנדאו בדרך החוצה?

ימי החסד של גילי לנדאו באדומים כנראה מגיעים לסיומם. לנדאו לא משנה את שיטת המשחק כבר כמה מחזורים, והיריבות מנצלות את נקודות התורפה לסחוט נקודות מהקבוצה. כמה אוהדים ביציע כבר הביעו מורת רוח על כך שהאדומים לא נראים טוב כמו בעונות קודמות, והכרטיס לליגה לאומית

צילום: אבישי אפטקר, מדיה האדומים
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

בתחילת העונה החליף המאמן גילי לנדאו את פיני עייש בעמדת במאמן במועדון האדומים. העזיבה של פיני לוותה לא מעט ביקורת מצד האוהדים על כך שפיני שהעלה את הקבוצה שתי ליגות עזב את הקבוצה. לנדאו נכנס למועדון בזכות הנסיון הרב שלו כמאמן בליגת העל, על מנת לקחת את האדומים לליגה הלאומית. לנדאו יכול להתנחם בכך שהקבוצה רק העונה עלתה ליגה ומסיימת את הסיבוב הראשון במקום גבוה בטבלה. אך במבט לאחור נראה כי ההצלחה של האדומים היא מקרית בגלל ניצחונות דחוקים והרבה מזל למעט משחק אחד מול יבנה. נראה שהתנהגות של לנדאו כמאמן ליגת העל לא ממש מתאימה לליגה הדרומית. לנדאו מתנהג כמאמן בליגת העל שיש לו סוללה של עוזרים שעושים לו את העבודה, אך בפועל לנדאו לא ממש מבין שרוב העבודה בליגה נופלת על המאמן שצריך לדרבן את השחקנים יותר מדי במגרש, לשנות את טקטיקת הקבוצה, ולהיות יותר קשוב לאוהדים שבאים להנות מהמשחק.

השחקנים התחלפו, שיטת המשחק נשארה

לנדאו שיחרר כמה שחקנים של האדומים שהיו משמעותיים מאד. אחד הבולטים הוא יוסי שקל, השוער, שהיה גורם דומיננטי על קו השער. במקומו העלה את השוער השני גיל דיין, שעדיין לא נכנס לנעליים הגדולות של שקל. האדומים כבר עם 17 שערים שבממוצע יוצא למשחק שער אחד לפחות, מה שלא מתאים לקבוצה שרוצה לעלות ליגה. שחקנים נוספים שהשתחררו הם גולן עמוס, ואושרי צגאי שהצטיינו באימונים אבל לא קיבלו זמן להוכיח את עצמם על הדשא. השחקנים החדשים שחתמו בתקופה האחרונה באדומים הם שלומי ארביטמן, אבירם בוריכן שיש להם ניסיון רב בליגת העל. השחקנים מתאימים לשיטת המשחק של לנדאו שמבוססת על כך שהשחקנים הדומננטים ההתקפיים הם אלא שיביאו את הניצחון. אך הבעיה לא מתחילה בחוד אלא מהקו ההגנתי. הבלמים לא מחזיקים כמעט בכדור ולא מייצרים התקפות מסדורות. אים כמעט כדורי עומק אלא כדורים שנשלחים לשחקני ההתקפה שלא תמיד מוצאים את המסגרת. נקודת האור היחידה בהתקפה היא עידן שריקי שכבר כבש 11 שערים מתחילת העונה.

0860956854

החודש האחרון מדליק נורה אדומה

היריבות של האדומים כבר יודעות את שיטת המשחק, וכך נוצר לחץ על שחקני ההתקפה של האדומים שנשמרים יותר מהשחקנים האחרים שלא ממש מצליחים לכבוש. בחודש האחרון במשחקים האחרונים היה אפשר כבר לראות שהיריבות כבר לא מפחדות מהאדומים. ההפסד מול מ.ס כפר קאסם אחת היריבות על בצמרת, הניצחון הדחוק מול בית"ר כפר סבא שנמצאת בתחתית, ושני תוצאות תיקו מאכזבות מול מכבי שעריים, ומכבי קרית גת שנמצאות במרכז הטבלה. בסיכום הנקודות של החודש האחרון האדומים השיגו רק 5 נקודות מתוך 12. בפועל היה אפשר להוציא יותר נקודות מסגל השחקנים המוכשר של המועדון במידה ולנדאו היה ממקד את השחקנים על המגרש.

האוהדים מאבדים את הסובלנות, וההנהלה מתחלפת

קהל האוהדים שרגיל היה לראות את קבוצותו משחקת יותר מסודר ויותר מחושב מתחיל להעלות תלונות ביציעים על מחויבות השחקנים למועדון. לראשונה ביציעי הקהל מתעוררות המון שאלות וטענות על הגעתו ואופן פעולתו של גילי בשבועות האחרונים. האוהדים שרוצים לראות עלייה שלישית מבינים שאם המצב ימשך כנראה שזה לא יקרה השנה. בשני המשחקים האחרונים כמה אוהדים העירו ללנדאו על שיטת המשחק והביעו אכזבה על התוצאות שהקבוצה מביאה. המומנטום שהיה בתחילת העונה כנראה מתחיל לללכת לאיבוד, בגלל כניסתו של חג׳ג׳ כבעל סמכות אחרונה במועדון. מה שגרם לחברי ההנהלה שייסדו את המועדון לקחת צעד אחד אחורה.

בשבוע הבא יבחרו חברי הנהלה חדשים שנחשבים ליד ימינו של חג׳ג׳, שיבחנו את דרכו של לנדאו במועדון. ללנדאו יש כרגע קרדיט קצוב כי עדיין לא עלו שמות להחליפו. אך במידה ולנדאו לא יספק את הסחורה במשחקים הראשונים של הסביב השני הוא יצטרך לפנות את מקומו.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן