שחקן באור שלילי: תושב אשדוד מואשם בדקירתו של אינברום

גילויים חדשים בפרשת אור אינברום, מעמידים את שחקן בית"ר ירושלים באור שלילי. ביום שני השבוע הוגש כתב אישום נגד תושב אשדוד בן 26 על פגיעה באינברום בנסיבות מחמירות. מתברר כי לא בפעם הראשונה אינברום נדקר

צילום: one
שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

אירוע הדקירות של שחקן בית"ר ירושלים, אור אינברום מסרב לרדת מהכותרות. בימים האחרונים מתקבלים דיווחים על כך שאין זו הפעם הראשונה שאינברום בן ה-22, מעורב בתקריות על רקע עברייני. מתברר כי לפני כשלוש שנים, עוד כששיחק במ.ס אשדוד, נדקר השחקן אחרי בילוי במועדון לילה בת"א. אז, הדקירה הייתה בבטנו של השחקן ולמזלו שרטה אותו קלות.

התנהלותו של אור כמסתבך סדרתי וככזה שלא משתף פעולה עם נציגי החוק לא מסייעת לתדמיתו כשחקן מהוגן. מתברר כעת כי המקרה לפני 3 שנים טושטש ובעקבות האירועים האחרונים, צף השבוע וגרם למבוכה בסביבתו של השחקן.

בתוך כך הוגש השבוע כתב האישום נגד תושב העיר אשדוד. הוא מואשם בפגיעה באינברום. על פי כתב האישום. אינברום יצא לחגוג את ערב ה'סילבסטר' בפאב 'אטמוספירה' בעיר אשדוד ונצפה שם בסביבות 1:30 לפנות בוקר. לקראת השעה 5:00 בבוקר חזר אור לביתו והמשיך לכאורה את הבילוי יחד עם חברו ושתי בחורות נוספות.

על פי כתב האישום ,אחת מהבחורות הינה אחותו, של אחד מחבריו הקרובים של הנאשם וכשדבר זה נודע לו הוא הגיע יחד עם חבר נוסף לרחוב אללשווילי באשדוד (שם מתגורר אינברום) והתעמת עם אינברום שברח מפניו. שחקן בית"ר ירושלים מעד ובעודו שוכב על המדרכה, נדקר באמצעות סכין יפנית, שתי פעמים ברגלו הימנית ועוד פעם נוספת ברגלו השמאלית. אינברום נשאר שוכב על המדרכה, כשהוא שותת דם. אל המקום הוזעקו כוחות משטרה שלא זכו לשיתוף פעולה מהשחקן המדמם ולמרות זאת הצליחו לאתר שני חשודים ועצרו אותם כעבור 12 שעות בערך.

כאמור, אופי הדקירה והקודים העברייניים של המעורבים בפרשה, גורמים לסימני שאלה רבים, המרחפים מעל אור אינברום. משטרת ישראל עושה אמנם את עבודתה, אך כנראה שלעולם לא נדע את האמת מאחורי הסיפור המוזר הזה. מה שבטוח הוא שהקריירה של אור נמצאת בסכנה ואם הוא לא יתעשת, יזנח את אורח החיים הבעייתי שלו ויתייחס ברצינות לעובדה שהוא ספורטאי מקצועני, לא מין הנמנע שיגיע לליגות הנמוכות במקום למקומות שניבאו שיגיע.

כרגע אור אינברום מושבת מפעילות לחודש וחצי הקרובים ובקרב קבוצתו בית"ר ירושלים, מחפשים לו דירה בירושלים כדי להרחיקו מהעולם העברייני וממי שניסה לפגוע בו. אולי בקבוצה מהבירה רוצים גם את השחקן הכשרוני קרוב אליהם מבחינה פיזית, על מנת שיוכלו לפקח עליו ועל התנהגותו מקרוב.

עורכי דינו של הנאשם: ״הנאשם מכיר שטחית את אינברום״

עורכת דינו של הנאשם בדקירתו של אינברום, שני מורן מסרה למערכת "השבוע באשדוד": "אנחנו מכחישים כל קשר של הנאשם למקרה וסבורים שמדובר בטעות מצערת בזיהוי של המשטרה. חומר החקירה יתקבל בקרוב, נלמד אותו, נחקור אותו ונחליט על המשך דרכינו. מאמינה שאחרי שנלמד את החומר, נדע טוב יותר. מהחומר שיש בידי אני לא רואה קשר בין הנערות או הבחורות המוזכרות אל הנאשם. כמו כן, הנאשם לא מכיר את המתלונן באופן אישי. אלא היכרות שטחית בלבד, היות והמתלונן שחקן כדורגל."

עורך דינו של החשוד הנוסף באירוע, ששוחרר ממעצר בתום חקירתו, נס בן נתן מסר: "מרשי טוען שהוא לא קשור למקרה ולכן בית המשפט החליט לשחרר אותו. מרשי אינו מכיר כלל את המתלונן."

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן