הפסד מכובד בחולון

מכבי אשדוד/באר טוביה הפסידה 88-84 להפועל חולון בהיכל 'טוטו חולון' הנהדר, במסגרת המחזור ה-13 של ליגת העל בכדורסל. מילבורן היה נהדר ושמר את אשדוד במשחק עם 27 נקודות. גרינברג: "זריקה אחת הייתה יכולה לשנות הכל". במחזור הבא בני הרצליה תגיע לאולם ה'קריה' למשחק

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

הופעה מכובדת מאוד של מכבי אשדוד במשחק חוץ קשה במוצאי שבת האחרון, לעיני 3500 צופים רועשים ונלהבים, מול מחזיקת הגביע, הפועל חולון. חרף המשחק הטוב, הקבוצה הפסידה בפעם השישית ברציפות, התרחקה מה'פלייאוף' וצנחה למקום האחרון בטבלה, כשבאמתחתא שני משחקים ביתיים חסרים, נגד הפועל ומכבי תל אביב, שיתקיימו בסוף החודש.

חולון שהביסה את אשדוד בקלות בחוץ בסיבוב הקודם, פתחה טוב את המשחק עם נקודות קלות של קורי וולדן, ונראה היה שהיא הולכת לטייל לנצחון קל. אך מילבורן שלהט בפתיחה עם שש נ'ק רצופות, החזיר את האורחת לעניינים. התוצאה הייתה 23-18 בתום רבע ראשון שקול.

ברבע השני שתי שלשות של פול סטול, בנוסף לאחת של טולפסן (18 נק' ב-21 דק') הפכו את המשחק והוסיפו לריצה מטורפת של 20-0 שהתחילה בסוף הרבע הקודם. אשדוד כבר טיפסה לעשר נקודות הפרש, מה שגרם לדן שמיר, מאמן חולון, להזעיק פסק זמן. ממנו חזרה חולון אחרת והורידה את ההפרש במהירות. גרינברג לקח פסק זמן משלו, ממנו חזרה אשדוד בצורה לא טובה וספגה שלשות מגיא פניני ומדקוואן ג'ונס שהשלימו ריצת 15-0. אל ההפסקה ירדה אשדוד בפיגור 40-38.

ברבע השלישי מילבורן, סטול וטולפסן לא נתנו לחולון לברוח והשאירו את קבוצתם קרובה. חולון דהרה ליתרון 58-50 עם מהלכים גדולים של דקוואן ג'ונס שהראה עליונות על שחקני אשדוד. סטול וטולפסן הגיבו בשלשות וסל על הבאזר של עידו פליישר (שמונה נ'ק ושישה כדורים חוזרים ב-29 דקות), קבע 65-60 בתום שלושה רבעים.

הרבע האחרון היה צמוד ומותח. דקות טובות של הסנטר הקוסוברי של אשדוד, ליס שושי, קירבו אותה למטרה. שלשה מדהימה של סטול (שזרק 14 שלשות במשחק וקלע חמש מתוכן) קבעה שוויון 84-84, חמישים שניות לסיום. בשניות האחרונות חולון הייתה יותר ממוקדת וקיבלה החלטות טובות יותר בהתקפה. אטקינס סחט עבירה חכמה מתום מעיין ופגע פעמיים מהקו. אשדוד יצאה להתקפה הכי חשובה במשחק ובה סטול 'העיף' שלשה חסרת אחריות. לקבוצה היה נסיון נוסף להשוות ואולי לנצח אך גם שלשה של מילבורן לא צלחה וקורי וולדן (סיים עם 25 נק' ו-8 אסיסטים) סגר עניין מהקו.

בקבוצה נראו מעודדים מיכולת הקבוצה, ששיחקה ללא אייזק רוזפלט וספנסר וייס הפצועים ולמרות זאת, נראיתה טוב. כדאי לשים לב למשחק הטוב שהיה לשני הישראלים הצעירים של הקבוצה, פליישר ותום מעיין הקפטן (חמש נק' ושמונה אס'). קבוצה כמו אשדוד משוועת לתוצרת ישראלית מקומית של שחקנים.

בשבוע הבא, ביום ראשון בשעה 20:10 תארח מכבי אשדוד את בני הרצליה בקרב תחתית ישיר. הקבוצה עדיין לא ניצחה העונה במשחק בית והגיע הזמן שתעשה זאת. מי שאמור לעזור לקבוצה הוא הרכש החדש, ג'וש קארטר בן ה-32 (2.01 מטרים), ששיחק בשורות הקבוצה במשך כשתי עונות בשנת 2010 וקלע בממוצע 17 נק'. ה'פורוורד' מגיע לאשדוד מהליגה הצרפתית, שם שיחק בלימוז'.

גרינברג אמר בסיום: "שיחקנו חזק. היינו שם כל המשחק. אני מאוכזב מהתוצאה אבל מרגיש טוב עם איך ששיחקנו. שמח על כך שהיינו תחרותיים." לגבי כושרו של הרכש קארטר, אמר: "נכניס אותו מחר לחדר כושר ונראה. אני חושב שיקח לו זמן להכנס לקצב אבל הוא יעזור לנו."

עוד קלעו לאשדוד: סטול – 17 נ'ק (7 אס' ו-5 חטיפות) שושי -9.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן