הופקינס: המשחק התהפך לטובה

מכבי 'בן' בנות אשדוד ניצחה ביום שני השבוע בהיכל 'אביב', את מכבי רעננה בתוצאה 68-57 במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל לנשים בכדורסל. הופקינס הצטיינה עם 18 נק' ו-14 אס'. במחזור הבא תארח אשדוד את הפועל פ"ת ותנסה לרשום שלושה נצחונות ברציפות

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

מכבי בנות אשדוד ממשיכה להשתפר אחרי פתיחת עונה בינונית. הפעם השיגו החניכות של גלעד כץ ניצחון מרשים על הפועל רעננה והתקרבו לצמרת. ההגנה של אשדוד השאירה את רעננה על 57 נקודות, ונראה כי השינוי המשמעותי שהביא איתו המאמן כץ לקבוצה, הוא בהגנה.

צ'לסי הופקינס הצטיינה, עשתה הכל מהכל והובילה את קבוצתה עם שורה סטטיסטית יוצאת מהכלל, שמלבד נק' ואס', כללה גם שמונה כדורים חוזרים ושש חטיפות. הרבע הראשון עוד היה צמוד והסתיים ב'סקור' נמוך מאוד של תוצאת 12-13.

ברבע השני עוד רעננה עלתה ליתרון קטן של 20-19, אך דקות מצויינות של המתאזרחת החדשה ליסה בארון שסיימה עם שמונה נקודות, ושל הזרה דניאל אדאמס שהפציצה 23 נ'ק עד לסיום, העלו את האורחת ליתרון משמעותי של 41-34 במחצית.

ברבע השלישי אשדוד, בהנהגתה של שי דורון, עלתה ליתרון דו ספרתי והתוצאה הייתה 55-45 בתום שלושה רבעים. ברבע האחרון אשדוד שמרה על היתרון שלה בצורה אחראית, הציגה הגנה מצויינת והבטיחה נצחון שני ברציפות שהעלה אותה למאזן חיובי של שבעה ניצחונות מול חמישה הפסדים. ביום שני הקרוב תארח מכבי אשדוד לקרב צמרת, את הפועל פתח תקווה הממוקמת במקום השני. יש לציין כי במקום הראשון נמצאת אליצור רמלה, שניצחה שמונה משחקים ברציפות, הפסידה פעמיים בלבד ונראית בדרך הבטוחה לסיים במקום הראשון בעונה הסדירה ולזכות ביתרון ביתיות במשחקי ה'פלייאוף'.

קלעו לאשדוד: דניאל אדאמס 23, צ'לסי הופקינס 18 (14, אסיסטים, 8 ריבאונדים, 6 חטיפות), שי דורון 9, אליסה בארון 8, שרה האטיס 4, ירדן גוט 3, ויקטוריה ויויאנס 2, אנט סנואו 1.

המצטיינת במשחק ואחת מהשחקניות הטובות בארץ, הופקינס אמרה אחרי המשחק: "המשחק התהפך לטובה מבחינתנו. שמחה שהשגנו את הניצחון אחרי פתיחה רשלנית של המשחק. סיימנו את המשחק עם הרבה איבודים, שזה לא מתאים לאופי שלנו כקבוצה. שוב שמחה שבסוף ידענו לנצח משחק חשוב כזה ולהשאיר את תקוות ה'פלייאוף' בחיים."

על מוליכת הטבלה אליצור רמלה, אמרה הופקינס: "לא מוטרדת. זאת עונה ארוכה. הקבוצה שלי מתחילה למצוא את הדרך ואת הקצב. זה לא מפריע לי שלא התחלנו טוב את העונה. המפתח הוא להיות טוב בסוף.

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן