לסרי חשף בערב הפרידה מזהבה דויטש: נבנה ספרייה חדשה באשדוד

ראש העיר חשף תוכנית להקמת ספרייה עירונית חדשה בניחוח בינלאומי: "יוצאים לתחרות אדריכלים בינלאומית לטובת תכנון ספרייה חדישה ומתקדמת"

שיתוף בפייסבוק
שיתוף בוואצאפ
שיתוף במייל

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי השתתף הערב (חמישי) בפרידה ממנהלת הספרייה העירונית הוותיקה והמוערכת זהבה דויטש, ואמר כי "ממש בימים אלה אנחנו יוצאים לתחרות אדריכלים בינלאומית לתכנון ספרייה עירונית חדישה ומתקדמת"

לסרי אמר כי התוכנית היא להקים ספרייה עירונית חדשה, מודרנית ומהמתקדמות בישראל, בניחוח בינלאומי. "ממש בימים אלה אנחנו יוצאים לתחרות אדריכלים בינלאומית, לתכנון ספרייה חדישה ומתקדמת" אמר ראש העיר וגילה כי מדובר בספרייה שתשתרע על שטח של 5 דונם.

לסרי הוסיף כי המנהלת הפורשת תיקח חלק בוועדה המייעצת אשר תבחר את התכנון האטרקטיבי ביותר מכלל ההצעות שיוגשו. "תרומתה של זהבה לאשדוד היא גדולה מאוד. במשך שנות ניהולה עברו בספריה העירונית מאות אלפי קוראים וכל העת היא המשיכה לפתח עוד ועוד רעיונות, במטרה להגדיל את קהל הקוראים מצד אחד ולשמר את אהבת הקריאה מצד שני, בתחרות מתמדת מול העולם הדיגיטלי". ראש העיר הבטיח שאשדוד תמשיך ליהנות מהידע המקצועי של דויטש ומהיכרותה עהקרובה עם אוכלוסיות העיר.

לסרי הדגיש כי אשדוד גדלה וצומחת באופן קבוע, ולכן צריך שיהיו בה שתי ספריות. הספרייה העירונית הוותיקה ברובע ב', נמצאת כעת לקראת שיפוץ ענק שיכלול תכנון אדריכלי חדשני ותמשיך לפעול ברובע במטרה להמשיך ולתת שירות לתושבי העיר אשדוד ולשמש עוגן חשוב לרובע ולקהילה: "אשדוד צריכה שתי ספריות – ספרייה מסורתית משודרגת וספרייה חדישה ומותאמת לעולם הדיגיטל והמדיה".

הצטרפו לקבוצת הוואצאפ של אשדוד 10:
כבר הורדתם את האפליקציה של אשדוד10?

הורדה לאנדרואיד:

[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
[ajax_load_more container_type="div" post_type="post" offset="1" destroy_after="10"]
דילוג לתוכן